Gå til innhold

Strikking til andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på å hjelpe noen som ikke er så dyktige med strikkepinnene i forhold til å strikke genser(e) til dem... Det jeg egentlig lurer på her nå da, er hvor mye dere synes jeg kan ta i betaling for en genser i f.eks. str 7/8 år? Må jo ta det det koster for garnet (og evt annet utstyr som skal være på plagget), men hvor mye kan jeg ta for jobben liksom? Vil jo ikke ta altfor mye heller, men føler vel at jeg kan be om litt for arbeidet, eller hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye i alle fall. En hundrings for arbeidet?

Skrevet

Det er nok ikke så mye folk er villige til å betale for hjemmestriket dessverre. Det er for mye fine, billige klær å kjøpe i butikker... Men hvis du bare vil gjøre det for moroskyld (for din egen del), så kan du vel bare ta en symbolsk sum...

Jeg strikker endel for venner, og tar bare betalt for materialene. Er egentlig bare en fin måte å strikke litt uten at det blir altfor dyrt og hoper seg opp med strikketing her hjemme...

Skrevet

om du tilbyr av deg selv å hjelpe så synes jeg egentilg at du kun kan ta for garnet....men om de spørr deg må du nesten se det ann i forholdt til hvor mye arbeid det blir....eller si at de får bestemme selv hvor mye de vil gi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...