Gå til innhold

Nytt treff???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha tenkt meg litt om har jeg følgende forslag...... *smiler*

Det er en måned til sommerbarn skal ha treffet, noe jeg gleder meg veldig til...Men som den ivrige og sosiale sjel jeg er...kunne jeg godt tenke meg å treffes igjen før den tid.

Om dere ikke synes det blir for mange og tett treff i Bærum, inviterer jeg dere gjerne til å tilbringe en formiddag hjemme hos meg på Hosle.

Hva med mandag den 30. oktober?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God idé! Vi kommer hvis vi ikke har tatt oss en liten miniferie. Pappa'n har litt ferie til gode, men vi får jo aldri ut finger'n.....

Skrevet

Høres ut som et veldig trivelig forslag! Så kjekkt med et treff jeg kan trille til ;-)))))))

Skrevet

Hej! Jag svarade på ett inlegg, som Gummelillan hade skrivit. men jag skriver en litet snutt inlegg här också....Jag bor på Ullern, men har ingen "mammagäng". Jo, jag gick med i en mammagäng. Ohhhh, de var så tråkiga. En massa kärringprat hela tiden. Jag gillar att prata om andra grejer okså, inte bara om gardinerna, huset o vilken middag man ska laga. Förstår du? Så jag vil gärna hänga med den 30 Okt. Hur får jag tag i dig/er? Mobilnr, mailadress?

Mvh;

Skrevet

Også vi som helst bare prater om gardiner, hus og middag.... hehehehehe Kjerringprat må til! Vi er jo en gjeng gamle kjerringer ;-p

Skrevet

Men du, Prinsesse Nydelig;

Er eldste barnet ditt en gutt...? Jeg sitter med en følelse av at jeg vet hvem du er - at vi var på samme barselgruppe sist da også jeg bodde på Ullern...? Håper jo nå at jeg tar feil da ut fra hva du skriver om tidligere mammagäng hvis det er svenskt for barselgruppe, men...?

Skrevet

Oj, for et egg!!!!!! :-))))))))))))))))))))))

Skrevet

Oooops!!

Nå er det Greys, men etterpå jenter - da skal det DIBBES!!!

Skrevet

Det høres veldig hyggelig ut. Har ikke sjekket boken enda, men regner med at det går fint. Du skal få tilbakemeld.

Vi snakkes:-)

Skrevet

Hej Gummelillan! Ja, det stämmer faktiskt att mitt älsta barn är en pojke. Det kan nog hända att du vet vem jag är o kanskje har vi vart i samma mammagrupp??? Men jag har prövat flera mammagrupper, så det är ju inte säkert att du var med i den gruppen jag menar?? Iallfall så tycker jag att det är kul att snacka om en massa olika saker. Och det verkar ju som om du + alla andra härinne på "Modne forreldre", gör detsamma.

Hoppas att jag fortfarande är en "aktuell kanditat" så att jag kan hänga på nästa gång ni skall träffas..

Mvh;

Skrevet

Till gummelillan..igjen!!!Jo, glömde skriva i mitt sista inägg, att jag var med i en trevlig mammagrupp nu i våras. Men tyvärr var jag tvungen att sluta pga att min son var så pass mycket sjuk hela tiden. Fick därför inte tid till den mammagruppen då. Var det den mammagruppen du menade eller? Iallfall var det ett trevligt gäng, den lilla tiden som jag var kvar i gruppen...

Skrevet

Så bra! Da planlegger jeg at "heimen inntas" av en gjeng damer den 30. okt. Vi sier rundt klokken 11 som sist.

Når det gjelder bespisning, så kommer jeg tilbake til det. *smiler*

Flaks skulle ha det til at jeg ikke kunne bli med på den aktuelle barselgruppen som starter allerede imorgen...for gang nr 2 var den 30. *ler*

Når det gjelder adressen min sender jeg info på sms.

Skrevet

Så hyggelig dette høres ut - er det lov å menge seg med dere selv om jeg ikke er i A-B gjengen? (he, he - Aog B gjengen, mente ikke å være SÅ morsom, altså!) 30 oktober er bursdagen min også....

Skrevet

He, he, ja, er jeg av den kjedelige gjengen merker du jo det fort! Men det er nok den barselgruppa du hadde med nr 1 jeg tror jeg kjenner deg fra, ja....

Uansett, bare hyggelig med nye på treff da ;-)

Skrevet

Hej Phantomet! Du skriver att du skal sända din adress på sms. Jag bara undrar hur du/dere gör då? Alltså, skal vi skriva vår mailadress här och nu eller hur kontaktar ni varandra ellers??? Kul att du tar initiativ till en mammaträff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen är det kul att som ny, få lov att vara med er.

Skrevet

Hej igen, gummelillan! Ja, jag var också med i en annan mammgrupp, med mitt första barn. Den gruppen var det heller inget "fel" på. Jag har också en anelse om vem du är nu...Kul att du + många andra här inne på Moden foreldre, skriver o tar initiativ till en felles mammträff.

Det ska bli väldigt trevligt o intressant att träffa dig o alla andra mammor den 30 Oktober.

Mvh;

Skrevet

Hei Prinsesse nydelig

Visst blir det artig å treffe alle på treff. Nye som "gamle" *ler*

Jeg fikk en navneliste av Pusken som det stod mange mailadresser og mobilnr på.

Ser nå at trollmora har stilt sin mailadresse til disp. slik at man trygt kan utveksle navn og annen info.

Les under Asker og Bærums gjengen, så finner du adressen hennes der.

Jeg sender henne en mail jeg også, så videreformidler hun sikkert. *smiler*

Det skal sies at min pc for tiden er til rep. så nå taster jeg på mannens. Men jeg ordner med midlertidig adresse til min blir friskmeldt.

Skrevet

hej igen, phantomet! Koselig at du svarte så fort!! (Her kommer norsken inn!!!) Ja, jag har allerede sendt en mail med min mailadress, til trollmora. Så nå håper jeg at jeg finnes med i deres "arkiv!. Jeg gleder meg veldig til dibbefesten og at se dere alle in live...Hva skal man ha på seg? Jeg er helt ut nå for tiden!! Jeg går aldrig ut lenger på byen fordi jeg har mistet lysten litt. Jeg har nemlig alltid vært en partyløve/moteløve, siden jeg hva veldig, veldig ung + så har jeg rest rundt halve jorden, der jeg har jobbet og festet der også. Har hatt det innmmarri gøy i livet mitt. så derfor er jeg liksom helt ut, når det gjelder mote o alt.

Sååååååå, hva skal man ha på seg nå for tiden, som er kult og sexy?? Fint at få et par gode tips infor den store festen....

Mvh;

Skrevet

Hei prinsesse nydelig,

Du spør om hva som er kult og sexy - ha ha ha! Ja, hva er egentlig det?

Tror at når vi er så modne som oss, så er det mest sexy at vi er oss selv, på godt og vondt. Kropp og slank og alt det der er ikke det som gjør oss sexy, selv om det selvfølgelig ikke skader oss heller;-) Men det å være trygg på kvinneligheten sin, tynn som tykk, høy som lav, ha humor og glimt i øyet, det tror jeg er sexy! Så møt opp i noe du føler deg vel i, det er mer sexy enn at vi "kler oss ut" i noe vi ikke føler oss vel i, men som kun er fashion - synes jeg da;-)))

Gleder meg til møte deg også:-)

Skrevet

Så sant, så sant Attpåklatten!!!!;))))

Glimt i øyet kan oppveie for mange kilo for mye og mange muskler for lite!!!!

;o)

Skrevet

Og takk Gud for det og fred på jord;-)

Skrevet

Amen!

Skrevet

Nå har "Prinsesse nydelig" og jeg kontakt.

MEN - kan noen av dere andre sende en mail til [email protected]

slik at vi kommer i kontakt med den store liste som sirkulerer blant dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...