SALI-mor Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Her går det i pyjamas, fortrinnsvis med føtter, da veslefrøkna vår har en lei uvane med å sparke av seg dyna om natta, så hun våkner med iskalde små tottelotter. Tenkte jeg skulle ha på henne en lett body under pysjen nå fremover, for å unngå at hun blir for kald hvis hun blir liggende lenge uten dyne - hun skriker nemlig kun når hun er sulten, og det er som regel bare en gang i løpet av natta eller tidlig på morran, kan bli en stund uten dyne da. Hun sover inne på vårt soverom, og sambo'n insisterer på å ha vinduet bittelitt på gløtt, så det blir jo litt kjølig etterhvert nå som høsten har kommet for fullt. Hva gjør dere andre, mange som bruker sånn pose??
så var vi 4 Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Martin sover i helpysj (har en todelt pysj som han er såååå søt i) uten ben og uten sokkiser på seg. Du kan kjøpe sånne dyneklyper å feste i sprinkelsenga hvis hun sparker av seg dyna mye.
mams1979+2små Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Her går det i langermet pysj med føtter! Har ikke opplevd at han har blitt kald enda.. De siste nettene har vi kun lufta litt på rommet hans før han har lagt seg.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 i helpysjamas eller body og strømpebukse! og ja..blir iiskald når han sparker av seg dyna! jeg stapper dyna ner på sidene av madrassen når han har sovna..da er den værste sparkinga over! kunne jo kjøpt klyper, men jeg har lagt madrassen neri reisesenga heller for gutten min har begynt å "hompe med rompa" når han ligger på ryggen så han stanger i sprinklene med hodet..hjelper ikke mye med sprinkelbeskytteren da nei!
*Magic* Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 For det meste iUllpysj uten føtter i babysafe. Sparker alltid av seg dyna, så hvis det er kaldt så tar jeg på han ullsokker også.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Victoria har enten heldrakt pysjamas med føtter, eller uten føtter og sokker. Hadde tenkt å gå til innkjøp av en pose, men hun er generelt veldig varm, så vi avventer litt med det kjøpet der... Nå sparker hun ikke av seg dynen enda, men er sprelsk i bena, så kan jo skje når hun blir litt større.. Hun er 9uker.. Vi pleier å ha vinduet åpent, men det blir litt kaldt. Når det lir mot vinter skal vi flytte sengen hennes lenger vekk fra vinduet. Får ikke trekk på seg idag grunnet vinkelen på sengen, men føler det er litt varmere på andre siden av rommet.... Må prøve oss litt frem. Blir veldig varm og tett luft om vi er 3stk som skal puste der inne.. selv med døren oppe..
Ingen_nick_ledig Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Min vesle tulle på 4 mnd sparket av seg dynen (eller det vil si: Hun lå stort sett oppå dynen. Vet ikke hvordan hun klarte det.) Jeg har derfor kjøpt nattpose til henne, og det fungerer veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå