Gå til innhold

Må dele dette med dere slankere..... supert tips for søtbehov!!!


doffine

Anbefalte innlegg

Hei kjære medsøstre...

Ja nå er jeg på uke 3 og har tatt av 4 kilo. Men mye er nok pga vannet går ut av kroppen.. Men jeg har jo så lyst på sjokolade døgnet rundt.

Her er hjelpen...... det finnes lett gele fra forskjellige levarandører som du kan spise til du kaster opp... med andre ord, så mye du orker. Eller så er det også lett sjokolade pudding, men for dere som bruker GR blir det brukt av melkekvota... Håper det er noen av dere som fikk litt hjelp ang søtbehov her:-) Kansje få med at det finnes også lett vaniljesaus, som også vil bli tatt av melkekvote......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må jo dele det jeg kan:-) Jeg deler så fort jeg finner andre ting også:-) kanjse det da kan være noe i smak for deg:-) Sjokoladen fra atkins er også veldig god.. snadder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doffine, dette var et godt forslag! Jeg skal teste det.

Løper og kjøper med en gang;=) Gele uten sukker høres genialt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her er det også et lite tips, som kan minske det forferdelige søtbehovet. Jeg har nå kutta ut mye av søtningsstoffene jeg helte i meg før; har droppa Tab xtra og Fun light, og søthungeren min har dalt betraktelig, uten at jeg egentlig har tenkt på det engang! Nå kjøper jeg sjokolade på lørdag fordi jeg syns jeg "må" kose meg litt i helga, og ikke fordi jeg fyser så jeg nesten blir gal. Og det er deilig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er jeg helt enig:-) Jeg elsker cola light, men drikker det kun lørdag. Jeg kutta ut cola light for 4 uker siden, pga sultfølelse og dette søthungeret. Men jeg unner meg et glass med fun light i ny og ne..hehe. Jeg fikk så sinnsyk elendig samvittighet forrige helg, da jeg hadde kost meg med sjokolade, men vi må få lov å kose oss litt.

 

Ellers leste jeg et annet sted her om ei som skjærer opp nutrilettbar i biter å har det i kjøleskapet:-) det funker bra... Hun brukte med karamell, men jeg prøvde med peanøtt. Snadder for å små spise litt.¨

Ellers så hadde jeg ikke klart meg uten gele...hehe. Den går ned på høykant.

Dere må ha en nydelig helg jenter... Kos dere masse!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med tips for å redusere søtbehovet. Jeg har store problemer med å unngå sukker. Men hva med det som erstatter sukkeret, kunstig fremstilte søtningsstoffer? Er det så bra å få i seg når man ammer? Man skal jo unngå dette under svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...