Trollmora Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 I forrige uke fikk jeg brev om at jeg var plukket ut til en levekårsundersøkelse. I dag ringte en mann og han hadde de mest utrolig spørsmål. f.eks hvor mange timer bruker du på husarbeid pr uke: mindre enn 7 timer, mer enn 10 men mindre enn 20. Har noen her inne regnet på det? Ellers så er det greit for meg å svare på sånt, med flestparten av spørsm rettet mot arbeidssituasjon. Bare så synd de ikke gir mer rom for kreative svar:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg ville nok svart mindre enn 2 timer jeg - ha ha ha ha!!!!! Husarbeid - eh skeptisk.....;-) Jeg har noe tyll liggende i fine farger, tenkte jeg skulle sy noen søte små, strutteskjørt til frøkna.....har nemlig fått babyleggvarmere og er så søt med longs og leggiser....hi hi...snakk om prinsessemamma da:-) Så husarbeidet får lov til å ligge i fred....mest mulig. Må jo ta badet og gulver ofte da, men skal si jeg er effektiv og rask ja. Og flink til å sette igang sambo:-) Det er moden mamma det tenker jeg;-))) Nå hører jeg frøken Hannah ligger og gaper i sengen........tyder på atter en våken natt....sukk....litt skeptisk til det også igrunn:-)
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Husarbeid? Hva faller inn under det begrepet da? Arbeid man gjør når man er i huset? Og regnes det polakken gjør som inkludert i mine timer? Hmmm... vanskelig dette. Det dreier seg uansett om noen timer i løpet av uka... Bruk av symaskin regnes forresten som husarbeid, Attpåklatten! Du kan låne min! Fikk symaskin til 40-årsdagen og den er altfor lite brukt...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Hmmmm, lurer på hva forskerne i SSB ville ha sagt til innføring av begrepet "kreativ statistikk"?
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Så lenge det er jeg som betaler vaskeekteparet vårt må jo de timene de legger ned regnes på min kvote....? Tror jeg ville sagt pass jeg. I tilfelle han mannen på Statistisk sentarlbyrå har meldeavtale med helsetilsynet som sikkert synes antall timer brukt er aaaalt for lite.... ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Gruer meg til fjerteguri blir gammel nok til å krabbe rundt omkring.................. Tenk dere hun kommer til å drasse med seg hybel kaniner!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Det var da en særdeles kreativ, moden mamma som anbefalte oss å sy microfiberklær til de små søte;-) Da er jo jobben gjort i løpet av et øyeblikk;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 DEN vet jeg om..... Har de GRÅ microfiber???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå