Gå til innhold

Statistisk sentralbyrå

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke fikk jeg brev om at jeg var plukket ut til en levekårsundersøkelse. I dag ringte en mann og han hadde de mest utrolig spørsmål. f.eks hvor mange timer bruker du på husarbeid pr uke: mindre enn 7 timer, mer enn 10 men mindre enn 20.

Har noen her inne regnet på det?

Ellers så er det greit for meg å svare på sånt, med flestparten av spørsm rettet mot arbeidssituasjon. Bare så synd de ikke gir mer rom for kreative svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok svart mindre enn 2 timer jeg - ha ha ha ha!!!!!

Husarbeid - eh skeptisk.....;-)

Jeg har noe tyll liggende i fine farger, tenkte jeg skulle sy noen søte små, strutteskjørt til frøkna.....har nemlig fått babyleggvarmere og er så søt med longs og leggiser....hi hi...snakk om prinsessemamma da:-) Så husarbeidet får lov til å ligge i fred....mest mulig. Må jo ta badet og gulver ofte da, men skal si jeg er effektiv og rask ja. Og flink til å sette igang sambo:-) Det er moden mamma det tenker jeg;-)))

Nå hører jeg frøken Hannah ligger og gaper i sengen........tyder på atter en våken natt....sukk....litt skeptisk til det også igrunn:-)

Skrevet

Husarbeid? Hva faller inn under det begrepet da? Arbeid man gjør når man er i huset? Og regnes det polakken gjør som inkludert i mine timer? Hmmm... vanskelig dette. Det dreier seg uansett om noen timer i løpet av uka...

Bruk av symaskin regnes forresten som husarbeid, Attpåklatten! Du kan låne min! Fikk symaskin til 40-årsdagen og den er altfor lite brukt...

Skrevet

Hmmmm, lurer på hva forskerne i SSB ville ha sagt til innføring av begrepet "kreativ statistikk"?

Skrevet

Så lenge det er jeg som betaler vaskeekteparet vårt må jo de timene de legger ned regnes på min kvote....? Tror jeg ville sagt pass jeg. I tilfelle han mannen på Statistisk sentarlbyrå har meldeavtale med helsetilsynet som sikkert synes antall timer brukt er aaaalt for lite.... ;-)

Skrevet

Gruer meg til fjerteguri blir gammel nok til å krabbe rundt omkring.................. Tenk dere hun kommer til å drasse med seg hybel kaniner!!!!

Skrevet

Det var da en særdeles kreativ, moden mamma som anbefalte oss å sy microfiberklær til de små søte;-) Da er jo jobben gjort i løpet av et øyeblikk;-))

Skrevet

DEN vet jeg om..... Har de GRÅ microfiber???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...