hegelina Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 heisann! jeg og mannen min snuser litt på ideen om å flytte til hans hjemland.. er det noen gode sider med informasjon om dette på nettet? ellers hvis dere har noen gode råd, så tas det imot med takk... (hovedsak om hvilke papirer som trengs, hvem bør vi prate med etc.)
mamasita og prinsen Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Ring hans hjemlands ambassade i Oslo, eller også norske ambassaden der dere vil flytte. De kan sikkert fortelle dere hva dere trenger av papirer og hvordan dere bør gå fram.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Hvilket land er han fra? Du kan sjekke http://norskiutlandet.diskusjonsforum.no
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Kommer an paa hvor han er fra???
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Hvor er han fra da?? Det er jo litt forskjellig fra land til land..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå