Som Natt & Dag Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 En morgen st min sønn på 3,5 og jeg på badet og pusset tennene, vi små snakket litt om babyen i magen min og han fikk kjenne litt på magen mens vi snakket. jeg spurte han om han hadde mest lyst på lille søster eller lillebror, han tenker litt og sier; 'Jeg tar en Lillesøster jeg'. Jeg forklarer at jeg kan ikke love at det blir en lille søster, det kan jo bli en lillebror. Han tenker litt før han gir magen en spontan kos. Vi fortsetter tannpussen, mens han tydlig grubler over noe. Da vi skal gå ut i fra badet utbryter han plutselig; 'Mamma, du har spist han du' Vi har ledd godt av den komentaren de siste dagene
Roketikka Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hehehe.... Ja, her må jeg si jeg kjenner meg igjen gitt! Har en sønn på snart fire som skal bli storebror nå i mars. Han ble ganske stor i øynene når vi fortalte at mamma hadde baby i magen. Han grublet nok ganske mye på dette, for morgenen etter sier han: "Mamma - har du svelget babyen med både hender og føtter og alt du da???? ". Hehe... Og da blir den som er voksen svar skyldig gitt ;o) hehe. Han ønsker seg også lillesøster, men har fortalt han at sjansen for at det er gutt er like stor, så han har nok infunnet seg med det nå! Det kommer jaggu mye rart fra barnemunn. Sånne gullkorn skriver jeg ned i en bok for ikke å glemme dem! :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå