Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 hvordan feirer dere bursdager? er det vanlig at far feirer sammen med bio-mor og barn, mens hans nye familie må sitte igjen hjemme? min samboer har en datterfra før som fylte tre nå... vi har fått et barn sammen, en liten jente på fire mnd.. samboeren min ble invitert til bio-mor for å feire dagen til hans datter der, men vi var ikke velkommne... blir ikke det da litt feil? vi inviterte bio-mor på bursdag hit i fjor når datteren fylte to...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 jo det blir rart. helt på trynet- faktisk. Hva de har hatt før har lite og ingenting å si nå som det er blitt dere- og til og med har en liten sammen!! Om hun ikke hadde invitert deg i sin datters bursdag med en gang du og kjæresten din var blitt sammen- er nå ganske så forståelig egentlig. Men nå er det DERE, så er hun ikke voksen nok, men velger å vingle rundt som en sjalu gås, så drit å dra. Synd for ungen, virkelig synd, men slikt er det desverre lite å gjøre med. Mora har som regel all makt, visst mannen ikke vil sloss, desverre... sorry alle snille og gode biomødre, er ikke dere jeg klandrer, men alle de andre:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 må legges til at jeg er ganske forbanna når jeg skriver innlegget ovenfor- så beklager sterke utrykk. biomor satt nettopp å skrek i tlf mens hennes 5år gamle sønn satt å hørte på... min kjære ville bare ha svar på hvorfor han ikke ikke får tilbringe tid sammen med sin egen sønn- noe hun selvfølgelig ikke har svar på i det hele tatt!! Men klage kan hun- jadda! så grusom min mann er som aaldri vil treffe gutten sin. dust. godt å få det ut;)
Gummelillan Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Veldig feil. Enten bør dere inviteres alle sammen, eller så får hun la være å invitere far også og heller la dere få feire det sammen med datter og fars side av familien. Du er en betydelig brikke i stedatters liv og da bør du også få delta fullt ut. Klem fra en av de greie biomødrene ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 takk for svar! jeg lurer jo litt.. vil ikke være den sure ste-mora som ikke takler at bio-mor og far møtes.. men jeg lurte på om kanskje grensen burde trekkes et sted
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Det synes jeg også er feil ja.. Samboern min har også en datter fra før og vi har en felles datter på 6 uker. Her feirer vi bursdag til hans datter med hans familie og min familie. Biomor feirer med sin familie når hun har dattern sin hos seg. Vi har delt omsorg
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Vi feirer min samboers barns bursdager her med hans familie - altså barnas besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn på farssiden. Vi venter vårt andre barn sammen snart og det hadde vært feil om far skulle dra dit på feiring av halvsøskenene. Vi har også lagt feiring av bursdagen til vår 2 åring til de helgene barna hans er her, slik at de får treffe resten av slekta samtidig!! Regner med at de feirer med mors familie når de er hjemme. Dette har aldri vært noe tema hos oss.... men at dere ikke var velkomne og at far dro i bursdag... jaja... sier jo litt om far synes jeg. Hadde jeg vært far, hadde jeg gitt beskjed om at alle kom eller ingen - da har dere kunnet feiret bursdag hjemme hos dere!!
Trulte76 Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Blir veldig feil..og hva med deres fellese barn da? det er jo søskenet til jenta..ho skulle iallefall vært en selvfølge å få feiret bursdagen til søstra si..og inkl deg også..
yo mother-til 4 Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Enig med Gummelillan. He he! Kanskje jeg er en av de greie mødrene også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå