Gå til innhold

føler meg ikke noe anderledes.


2SmåTroll

Anbefalte innlegg

Er så mange som sier at jeg har blitt så tynn nå. ( vil ikke si at jeg er tynn selv, for jeg er ganske så overvektig ennå, men i forhold til det jeg har vært er jeg nok blitt tynn ja)

Men jeg ser det ikke selv. Jeg er den samme svære jenta ennå. Kan liksom ikke helt se eller skjønne det.

 

Vil jeg noen gang se et annet speilbilde tro? Eller vil jeg alltid føle meg feit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat som deg....

 

Vet jeg har gått ned en del, men har fortsatt langt igjen, og når jeg ser i speilet, eller enda verre, på bilder, så synes jeg fortsatt jeg ser helt forj**lig feit ut... :-|

 

Vi får håpe det endrer seg for oss begge etter hvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ikke meg selv noe annerledes, selv etter å ha gått ned 20 kg. Men her om dagen så jeg et bilde av meg fra november i fjor, og det var så stor forskjell. Jeg trodde faktisk ikke det jeg så, så jeg måtte få det bekreftet av mamma at jeg faktisk var mye tynnere nå enn da.

Har du noen bilder av deg selv før du begynte å slanke deg, så ta dem frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser det når jeg ser på bilder før og bilder som er tatt nå. Men speilet synes jeg viser den samme personen :(

 

føler meg feit og jævlig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo stort sett den samme personen vet du, bare slankere..

 

Det tar sikkert litt tid før psyken er med på at du har vært så flink å gått ned og faktisk ser og er slankere enn tidligere..

Vi mennesker har noen ganger problemer med å se det positive i oss selv, hadde du gått opp mye er jeg sikker på at du hadde sett det med det samme..

Gi deg litt ros og kreditt, så vil nok "speilbildet endre" seg med tiden også:)

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...