Gå til innhold

dr.brown

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker disse flaskene. trykket på de har begynnt å skalle av-ikke så festlig når måleenhetene blir borte... har bare brukt dem en mnd - noen andre som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og våre er 4 år.

Har ikke vært brukt hver dag da, men vi kjører de i oppvaskmaskinen.

Skrevet

Jepp... de nyere flaskene tåler visstnok ikke vanlig koking, var det noen som sa til meg.. for jeg kjøpte nye da gutten ble flaskebarn i februar/mars, mens de gamle jeg har lånt av svigerinna mi ser fortsatt like nye ut når det gjelder trykket...

De nyere brown flaskene skal visstnok bare dampsteriliseres..... :-|

Jeg har nå fått en dampsterilisator i gave jeg, som jeg kan bruke til neste unge.... for nå koker jeg ikke flaskene så ofte lenger....

Skrevet

ja det har skjedd med våre flasker.. mendet er bare å måle opp med noe annet.. er ikke sååå krise om trykket blir borte

Skrevet

Kanskje ikke noen krise, men ærlig talt, man betaler i dyre dommer for disse flaskene, og så har de fra butikken som forøvrig bare koster en brøkdel av dr. brown flaskene bedre kvalitet. Synes det er drøyt jeg da.

Skrevet

hvordan dampsteriliserer man??

Skrevet

kan vel ikke være forsvarlig å ikke kunne koke flaskene?? Merkelig dette her, de koster jo 100kr stk.. Utrolig dårlig!!

Skrevet

Står på vedlegget på de nye dr.browns flaskene at de ikke skal utsettes for temperaturer over 60 grader. Selv vasker jeg flaskene godt og koker "innmaten" og smokkene :) Ingen problemer med at trykket forsvinner her hvertfall :)

Skrevet

Har samme problemet. Brukt flaskene i 3,5 mnd nå.

Men de flaskene jeg har kjøpt på en vanlig matvarebutikk er ikke sånn.... Rart... De er like fine....

Skrevet

Vi har brukt våre hver dag siden mars i år, og de er like fine.Har vasket dem i oppvaskmaskin hele tiden, og kokt dem i gryte, men ingenting av trykket er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...