Gå til innhold

Ang. sykehusdietten....


KarboHøna_-13_

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig bestemt meg, nå skal jeg begynne. Men, må jeg ha oppi alt som står? Er veldig kresen..... Kunne godt ha kuttet ut, spes. paprika, og kanskje bare 1 boks med bønner. Har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg:)

eg har og begynt i dag med sykehusdietten:)

har du mange kilo som skal av???

masse lykke,lykke til:)

klem fra meg:)

ps...suppa var ikke så ille den...heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg begynner i morra. Har ei venninne som har gått på den, og når jeg kjente lukta vart jeg jammen sulten.... Men spørs når jeg har fått spist den lenge da.... Skal ned ihvertfall 15 kg. Er veldig utålmodig, så vil fort ned. Lykke til du også!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho gikk ned 3,5 kg første uka, og 2,5 den andre. Da ga ho seg. Og så har ho gått ei uke,og av en periode. Håper jeg klarer å gå ei stund ihvertfall. Hvor mye skal du ned da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja....eg skal ned omtrent sånn ca 40 kilo...rundt der...så eg har masse jobbing foran meg....sukk....men,skal nok klare det:)...har stjelt motivasjonen til mockanin,og gir henne bare litt tilbake....hehe:))))

skal prøve å trimme litt også...er bare så lat...hihi...men da eg så på sia til desiree og så bildan av ho...da fikk eg det "pushet" eg trengte:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man blir ekstra giret når man ser andre som har gått ned. Og fint å ha et sånt forum, der man kan få råd og litt motivasjon fra andre. Har kjøpt meg skritteller, så nå er det om å gjøre å komme opp i 10.000 skritt om dagen (7.500 hittils i dag). Vi får holde hverandre oppdatert på hvordan det går. Dette skal vi klare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...