maibarn1 Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Har en sønn på 5 mnd og jeg mister så sinnsykt mye hår. Nesten rart jeg har noe igjen føler jeg . Noen som har noen gode råd å hjelpe på dette? Vet man ikke mister så mye hår under graviditeten, men det får være grenser for håravfall og syns jeg...
Skorpa Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg mister hår som bare det, snart hårløs hvis d fortsetter slik. Børster d ikke så sant j ikke må for da bare mister j enda mer....
CrazyCat Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Mister hår jeg også. Hadde tykt og fint hår tidligere. Nå har er det tynt og pistrete. Har hørt at det er noe man må gjennom når man ammer. Håper det snart går over. Vil ha håret mitt tilbake!
To_små_prinsesser Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Datteren min er over 10 mnd nå, og jeg mister fortsatt hår, men det har begynt å vokse ut igjen også da, så nå ser jeg ganske rar ut, med kort hår noen plasser og langt hår ellers... Kanskje lurt å klippe seg heller?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Er ikke fordi en ammer.Jeg ammer ikke, og mister MYE hår! Har med hormoner å gjøre. Og det at en ikke mistet så mye hår når en gikk gravid. Så nå skal det av tydeligvis:)
mai mammaen til to Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 jeg også mistet dødsmye hår... mistet tonnevis hver dag... men så klippet jeg og etter det har jeg ikke mistet mer hår.... klippet vel av 10 cm eller noe... vet ikke hvorfor det hjalp, men det gjorde det iallefall
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Er visst veldig vanlig etter en har født..tuppa mi er også snart 5mnd og jeg har DEEEEE vikene oppe i panna...og finner hår etter meg selv overalt og på de mest rare plassene..kanskje hårkontroll kan få fart på utvoksinga av nytt hår...det får du kjøpt hos frisører!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå