stoltmamma Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Og spes dere som har 4 barn...hvordan klarte dere å overtale mannene/smaboerne deres? Sier sånn fordi av erfaring vet jeg at det er storsett menn som ikke vil høre om flere barn og som i snittet er fornøyede med 2 barn.Men vi kvinner vil ikke gi oss, og maser og maser for å bli gravide.Sånn gjorde jeg også for å overtale mannen min for å få nr3.Fikk gutt i juli 2004 og har eller to gutter til fra tidl(nettopp 13 og 8,5..blir snart 9). Jeg flylte nettopp 38 år og er ellers i bra form.Selv om minstemann er utrolig aktiv og hyler og skriker veldig mye og til tross at jeg ikke har sovet natta gjennom på snart 3 år så vil jeg faktisk ha flere barn. Av og til føler jeg at jeg ikke blir ferdig "med å gå gravid" i tankene mine før jeg blir gravid med nr4 så er det helt åpenbart at jeg må respektere mannen min og hans valg; må vel være fornøyed at han gikk på med å ha nr3 ihvertall?!Eller...uff vanskelig det da...samtidig vet jeg også at jeg er veldig sliten akkurat og jeg har knapt sovet 5 timer i snittet i ca 2 år.Han sover fortsatt dårlig og våkner tidlig:-( Så hvordan fikk dere "det " til er det jeg lurer på...og misunner dere så mye med 4 barn:-) Har også alltid ønsket meg 2 store og 2 små:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå