Gå til innhold

Noen med 4 barn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og spes dere som har 4 barn...hvordan klarte dere å overtale mannene/smaboerne deres? Sier sånn fordi av erfaring vet jeg at det er storsett menn som ikke vil høre om flere barn og som i snittet er fornøyede med 2 barn.Men vi kvinner vil ikke gi oss, og maser og maser for å bli gravide.Sånn gjorde jeg også for å overtale mannen min for å få nr3.Fikk gutt i juli 2004 og har eller to gutter til fra tidl(nettopp 13 og 8,5..blir snart 9).

Jeg flylte nettopp 38 år og er ellers i bra form.Selv om minstemann er utrolig aktiv og hyler og skriker veldig mye og til tross at jeg ikke har sovet natta gjennom på snart 3 år så vil jeg faktisk ha flere barn.

Av og til føler jeg at jeg ikke blir ferdig "med å gå gravid" i tankene mine før jeg blir gravid med nr4 så er det helt åpenbart at jeg må respektere mannen min og hans valg; må vel være fornøyed at han gikk på med å ha nr3 ihvertall?!Eller...uff vanskelig det da...samtidig vet jeg også at jeg er veldig sliten akkurat og jeg har knapt sovet 5 timer i snittet i ca 2 år.Han sover fortsatt dårlig og våkner tidlig:-(

Så hvordan fikk dere "det " til er det jeg lurer på...og misunner dere så mye med 4 barn:-) Har også alltid ønsket meg 2 store og 2 små:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fire - men det skal jo sies at gubben var den som var pådriver fra dag èn her i huset...han ville gjerne ha fem, han.

Men nå blir det ikke flere her heller, altså - den yngste er 8 mnd, og den eldste blir syv år til jul. Men hadde jeg vært litt yngre(blir 42 snart...) da jeg begynte, ser jeg ikke aldeles bort fra at det kanskje hadde blitt en nummer fem også...(gudameg, jeg må ha blitt sprø - jeg som ikke syns unger var noe videre stas før jeg fikk selv...)

Du sier at du jo må respektere hans ønsker - men han må jo respektere dine også...? Men det er klart - det er myye jobb med fire, man må ha ny bil - større leilighet/hus - alle skal ha sko, støvler, parkdresser, regntøy, sykler, ski osvosvosv - og selvom noe kan(og MÅ) arves, blir ganske mye også rett og slett utslitt. Og så skal de følges opp med skolearbeid og fritidsaktiviteter - det tar jo litt tid...c",)

Men tenk så morsomt å være en stor søskenflokk, da - man blir faktisk aldri alene. Og når de blir voksne, vil de jo ha en stor støtte og ressurs i hverandre! Venner kommer og går, men familie er der bestandig(som regel, da c",))

Skrevet

Jeg har fire barn. Selv byttet jeg ut mannen...og fordelte ungene på 25 år....

Helt alvorlig; orker du tanken på et barn til, vil je si som Reveenka; tenk så morsomt å være en av en stor søskenflokk! Det er et godt argument!

Skrevet

Nå har ikke jeg 4 da, men det dobbelte. ;-)

Her i huset har det ikke vært behov for å overtale mannen min til å få flere, han har vært helt enig med meg. Jeg for min del hadde ikke villet "mast" meg til flere barn om han ikke hadde ønsket flere, for for meg er det viktig at barna er noe vi er fullt og helt sammen om, også det å ønske dem av hele vårt hjerte.

Skrevet

ja jeg har 4 barn..... som nichet sier: 2 store og 2 små.

Men nå har jeg de ikke med samme mann og vi har 6 barn tilsammen.

For han har 2 fra før, jeg har 2 fra før også har vi 2 sammen.

Men jeg måtte ikke mase for å få barna.

Iogmed at de eldste var så stor så var vi enig om at dersom vi skulle ha felles barn så måtte det bli 2 stk. Så har de litt selskap i hverandre når de eldste har flyttet hjemmefra......

Koser meg med alle barna og tenker faktisk av og til at det hadde vært kjekt med 1 til.

Men jeg tror vi har sagt at det er nok nå.

Selv om jeg er spådd bli gravid 2 ganger til.......

Skrevet

Hei 4 barn her og . 15,14og 8år også en attpåskatt på 6mnd. Var nok som de andre har sagt før meg, var mannen her i huset som så gjerne ville ha en til...Vi koser oss alle mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...