Gå til innhold

Lurer på hvordan det blir etterpå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og tenker litt på hvordan det blir når babyen er født, og dagene går sin vante (?) gang og barnet vokser til... Nå er jeg så glad for å være gravid, føler meg spesiell på en måte, stolt, føler meg fin.

Lurer på om det etter fødselen blir som å stikke hull på en schvær boble, at det blir en nedtur på en måte. Hvordan blir livet når jeg ikke lenger er gravid? Huff, vanskelig å ordlegge seg.

Lurer på hvordan det blir når gutten er i 7-8 års alderen, det er så mange guttunger som er så ufordragelige da. Er litt redd å få en ufordragelig unge med masse problem..

Breeeems, jeg vet at det er å ta sorgene en smule på forskudd, men tankene flyr av og til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkte sånn jeg også når jeg var grevid med første mann, nå er han snart 2 år og som alle mødre vil si om sine små så er min sønn den herligste i verden, snill og grei, klart han trasser men det hører med, synes det er litt søtt når han legger seg ned midt på gulvet her og lukker øyne og ører og bare hyler fordii det ikke går som han vil..

men om din unge blir ufordragelig når han blir 7-8år, trenger du ikke bekymre dge om nå, det kommer jo an på hvordan han eller hun har det hjemme og alt sånn.. uannsett så kommer du nok til å syns at din unge er den snilleste i hele klassen :)

klem fra

Skrevet

jeg tror jeg kan love deg at det ikke blir noen nedtur:) du kommer til å være så stolt av den lille at du vil flyte rundt på en rosa sky.. he-he.. har selv 2 gutter på 9 og 11 år. det er like stas enda. får masse tilbakemeldinger på at de er greie og høflige, så er like stolt enda, jeg! det er klart at de har fått egen vilje, men det meste finner vi ut av ved å prate sammen.( og så er jo de voksne de som bestemmer hva slags oppførsel som er grei.) masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...