Gå til innhold

Hvor lang tid etter at slimproppen gikk fødte dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen slimpropp i det hele tatt med meg, fødte 1 uke før tiden.

Skrevet

Sist fødsel (1 1/2 år siden) da gikk slimproppen mandag morgen. Han er født natt til onsdag. Først kom det meste av proppen, men deler av den hang igjen og kom i små porsjoner etterhvert.

Skrevet

Den gikk ca. 2 uker før fødselen, den kom vel litt porsjonsvis i løpet av et par dager for min del. Skjønte det ikke helt den gang at det var den som bar gått, trodde det bare var vannvittig med utflod. Fødte 2 og en halv uke før termin sist.

Skrevet

Forrige gang gikk den ca 9 timer før lillegutt var ute. :) Hele, eller iallfall så var det masse...-så jo ikke ut som en propp så litt vanskelig å si da jeg ikke studerte den inngående. ;)

Skjedd noe eller?

Skrevet

jeg har hatt endel slim i utfloden, så jeg tror at det er slimproppen som kommer gradvis, i små mengder hver dag, og det ser ut som snørr(slik andre forklarte det til meg).

ikke alle som har slimpropp har jeg forstått...men dem som har og mister den så kan det fortsatt gå opptil en måned(eller mer?) før fødselen starter.

Skrevet

Sist (2,5 år siden) merket jeg aldri noen slimpropp. Fødte 16 dager før termin. Denne gangen gikk slimproppen 11 dager før fødselen. Sa skikkelig "plopp" i do og jeg hadde økt utflod resten av tida frem til fødselen.

Skrevet

min gikk for 22 dgr siden, kom i løpet av flere dager. er i dag 7 dgr over tremindato!!

legen sa det var "vanlig" å føde 50-70 timer etter proppen avr gått...

Skrevet

Merket ikke noe til noen slimpropp og jeg fødte 8 dager før termin :-)

Vi koser oss som bare det nå om dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...