Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Gutten min var ute i helga og hadde på seg strømpebukse, ullsokker og vanlige ecco skinnsko(ikke noe fòr eller noe) og han var kald på tærne når han kom inn igjen (var vel ute i 1 time eller noe). Burde kjøpe noen varmere sko, men er litt usikker på hvilke jeg skal kjøpe. Skal ha noen vintersko til vinteren, men tenkte å vente litt med det siden de vokser så fort og det er vel litt for varmt med vintersko nå? Hva skal jeg velge? Cherrx tror jeg at blir litt for stort for lille gutten min..
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Timberland har noen fine "midt-i-mellom" sko som er perfekte i overgangen sommersko til vintersko. Ikke så dyre heller, 399,- på Skoringen.
hårsår Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Cherrox er ikke egnet til annet enn høstregn og slaps. Når det blir under -5 grader må du over på støvletter/skoletter som er vanntette og som puster. Disse må være forede, og om du synes at føttene til barnet er kalde, kan det være du ha kledd på barnet for mye på beina slik at det blir trangt nedi skoene. Vil selv anbefale Ecco goretex. De er de dyreste, men du har igjen for at barna har gode sko, er tørre på beina, og holder seg da også friskere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå