Gå til innhold

Nissen jobber på rimi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var og handlet med lillebroren min for en stund siden (Han var vel rundt 3-4 år) så skulle vi en tur innom Rimi og kjøpe noe. broren min, urolig som han var løp rundt i butikken. Jeg og faren vår gikk rundt og handlet da gutten plutselig kom løpende bort, "PAPPA PAPPA du må komme og se!!" Vi gikk bort forbi en hylle og der sto det en litt eldre mann med mye skjegg og satte varer i en hylle. Gutten stilte seg bak faren og sa "Pappa? Tror du det er nissen?" Dette sa han så høyt at mannen hørte det og sa "Joda, Jeg er nissen, Jeg jobber deltid på Rimi for det er så kjedelig og bare sitte i ro!" Kan tro gutten fikk store øyne og ga en lang liste over ALT han ønsket seg til jul. Da vi kom hjem løp han inn til moren sin "Mamma! Jeg møtte nissen på rimi! Så nå trenger ikke jeg være snill for han vet hva jeg ønsker meg!" blitt latter av den der senere;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA! Eg liker sånne mennesker som den gamle mannen:) Tenker på alle som bare hadde blitt sure, eller ikke sagt noe....Bra det er noen som vet å lage bra historier også:)

Skrevet

Jepp:) Lillebroren min hadde det i alle fall gøy i lang tid etterpå:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...