mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 sa jeg at hvis jeg ikke har fått de barna jeg skal ha, innen jeg blir 25. så lar jeg det være.. Ved 25 års alder sa jeg at hvis jeg ikke har fått førstemann innen jeg bli 27, så får jeg bli barnløs.... Ved 27 års alder hadde jeg slått fra meg å få barn, ingen jeg var på date med var noe særlig pappaemne. Da jeg var 29 traff jeg min kjære, mitt livs kærlighet,pappa`n til barna mine... Da var det ikke lenger noen tvil, dette var han jeg skulle dele livet med. Da jeg var 32 kom Storebror og jeg rakk å få Knerten rett før jeg ble 36. Nå lurer dere sikkert på hvor jeg vil med dette innlegget. Jo, når jeg leser på andre forum her inne om de som blir kvalme av gravide damer over 30 år, og at de ALDRI kunne tenke seg å vente SÅ lenge. Så tenker jeg at det hadde vært gøy å prate med de når de har passert 35, og se om tankegangen har forandret seg.... slik som min har..... Og etter to forferdelige svangerskap som har resultert i verdens vakreste gutter. Da må jeg bare si at jeg er glad jeg ikke slo meg til ro som barnløs...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg fikk mitt første barn som 21-åring, jeg vokste med oppgaven og tenkte aldri at 30- el 40-åringer var for gamle til å få barn. Hvem har rett til å si sånt? Det vitner kun om ekstremt umodne jenter synes jeg... Usikre, som må forsvare sitt eget område, nemlig at de har vært veldig unge selv og kanskje ikke klar for barn overhode! Og evnen til å ta seg godt av barna trenger da ikke ha noen med alder å gjøre i utgangspunktet, men jeg har nå erfart begge deler og er ikke et sekund i tvil om at jeg er mye mer tålmodig, mer raus, mer tid, bedre råd osv. Jeg er rett og slett resultatet av et menneske som har noen år på baken, litt mer erfaring, klokskap (for den kommer helt klart med alderen) og dermed tror jeg at jeg har litt mer å by på til barnet mitt:-) Og det er ingens rett å si hva som er rett eller galt når det gjelder dette temaet! Så vi får bare nyte barna vi har, store som små og vi vet inni hjertene våre at uansett hvor gamle eller unge vi er, så gjør vi det beste vi kan:-)
Karomamma Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Du har så rett! Jeg resonnerte akkurat som deg - hadde lyst på barn tidlig, men omstendighetene ville ikke at det ble sånn. Bestemte meg for at skjer det ikke så får det bare være. Noen må jo være barnløse supertanter også, tenkte jeg. Men... så traff jeg min kjære (sent, men godt) og fikk lillemor like før jeg fylt 39. Og du verden så glad jeg er for at det skjedde!!!
♥Snulder Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Synes de yngre har blitt så alt for mye frekkere en vi var!!! Ikke måte på hva som strømmer ut av forståsegpåerne som kan og vet alt i en alder av MINST 22! Blir døktig irritert jeg! Da jeg fikk min første falt det heller meg aldri inn å komme med kommentarer om de som var over 30... tror bare jeg hadde respekt for dem jeg.... Men nå har jeg hatt eldre venninner fra jeg var rimelig ung...
Gummelillan Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Da jeg var 7 år ble jeg storesøster. Jeg var helt opprørt over at mamma og pappa drev med sånt ;-) Mamma var da 32 år.... Men da jeg var 19-20, vel da tror jeg faktisk at jeg allerede da innså at akkurat det med unger ville jeg gjerne vente litt med. Først da jeg nærmet meg 30 jeg fikk det for meg at jeg var moden nok. Så jeg synes nå egentlig de svært unge som ikke greier å se at det finnes mange fordeler ved å få barn i voksen alder mangler en del perspektiver som en skulle tro at enhver 20-åring kunne ha godt av...
Reveenka Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 og ta feks John Arne Riise som skal skrive sine memoarer.... Har han passert 25?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Ha ha, det blir vel en tynn en da! Altså boka.....;-))) Og storyen og når jeg tenker meg om;-))) Skulle vi derimot skrive om våre liv, så hadde det blitt en laaaaaaang serie:-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2006 Den boka skal hete :"da mamma solgte meg" Kap.1 mamma selger meg til Monacco. Kap.2 mamma selger meg til Liverpool Kap.3 jeg blir pappa Kap.4 jeg gifter meg Kap.5 jeg skiller meg Kap.6 jeg vinner C. L. Kap.7 jeg får kjæreste Kap.8 Skriver jeg når jeg har blitt tørr bak øra....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. oktober 2006 #9 Skrevet 16. oktober 2006 Ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Utrolig bra;-)))
Gummelillan Skrevet 16. oktober 2006 #10 Skrevet 16. oktober 2006 He, he, he, dagens beste så langt ;-))))))))))))))))))))
Reveenka Skrevet 16. oktober 2006 #11 Skrevet 16. oktober 2006 Ler så det lille gullet blir helt forskrekket!!!!! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå