Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har et spørsmål til alle dere som var sammen med far da barnet ble født. I fødselsgave fikk jeg en aliansering. Denne har jeg ikke brukt siden bruddet. Føles liksom ikke riktig å gå med en aliansering som jeg har fått fra X. Men så begynte jeg å tenke på det i dag tidlig når jeg skulle hente noen smykker å ha på meg. Det er jo egentlig veldig bortkastet at den ringen bare ligger der. Samtidig kan jeg ikke tenke meg å kvitte meg med den siden jeg kobler den til fødselen. Hva gjør dere andre med fødselsgaver dere har fått?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Bruk ringen! Den er ett tegn på ditt barn
Mamman til knærtn Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Hvilken gave? Verken junior eller jeg fikk oppmerksomhet. Min eks var veldig gnien... Om du ikke føler deg komfortabel med å bruke den så ta i det minste vare på den så junior kan få den når han blir større.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 HI her. Takk for tilbakemelding. Det jeg har tenkt så langt er at jeg skal ta vare på den slik at lillemann kan få den når han blir stor. Men han vil jo nødvendigvis heller ikke bruke den. :-) Det er jo en nydelig ring. Kanskje jeg skal prøve å bruke den litt. Prøve å tenke på den som et tegn på aliansen mellom meg og lillemann, ikke mellom meg og X.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå