Gå til innhold

Våkner,våkner og våkner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å aldri få sove mer enn 3 timer i strekk på natta.... Jeg tror snart jeg blir spinn gærn... Åhhhh... Jenta her på 9 mnd.våkner mange ganger etter hun har lagt seg for kvelden,og starter dagen kl.06.00. Hun har en far med et utrolig sovehjerte, som da selvfølgelig sover gjennom det hele. Så det er bestandig jeg som må opp å klappe litt på rompa,gi litt vann og i værste fall rugge henne i søvn igjen. Jeg er dødssliten.....

Jeg vet snart ikke mine arme råd, føler jeg har prøvd alt. Hun har en storesøster som aldri var sånn. Jeg er heller ingen B-menneske, men noen timer er til og med jeg nødt til å ha.

Åhhhh...der fikk jeg ut litt frustrasjon etter enda en natt med lite søvn...

:) Det hjalp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er hun sulten om natten? bruker hun smokk? for varmt på rommet?

Skrevet

samme her! har en mann som sover/snorker igjennom det meste, så alltid meg som må opp...inatt brukte jeg ørepropper, og kl 7 kunne jeg skimte i mørket en trett far som bar med mikro ned i stua, og jeg kunne lukka øya en extra halltime:) HA!

Skrevet

Nei ikke sulten, har aldri brukt smokk,tror ikke det er for varmt på rommet... Men kan prøve å la det være litt kjøligere så får vi se!!! :)

Skrevet

prøv smokk, kanskje det hjelper.. mange unger har jo stort suttebehov. ha det svalt og mørkt på rommet. tull h*n inn i teppet, og legg noe rundt hodet.. prøv å la natt være natt, og ikke ta babyen opp og ut av rommet etter leggetid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...