Gå til innhold

er magene deres stramme , dere som er på slutten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mage skinnet deres stramt eller er det "slapt" , jeg er i uke 39 nå og magen min er verken stor eller stram , blir nesten bekymret jeg , tenk at det skal være plass til en liten baby inni magen min , skjønner ikke det helt:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har kynnere er den kjempestram. Ellers kan være litt myk. Men skinnet er selvfølgelig stramt, magen har utvidet seg endel utover normalen.. Hihi...

Skrevet

Som et trommeskinn! Og kjempetung. Så her har strekkmerkene virkelig fått fart på seg.. Hurra..

Skrevet

Magen min er så stram at det gjør vondt uten kynnerne. Når de kommer, føles det som om jeg dør.. AU

Skrevet

Her er magen stram og hard, men har litt "løshud" helt under nedentil.

Hadde en liten kulemage før jeg ble gravid, tror dette har hjulpet litt på at jeg ikke har fått strekkmerker (ennå i hvertfall)

Er 37+1 i dag

Skrevet

MItt er KJEMPE KJEMPE stramt, skjønner rett og slett ikke at huden tåler det. Jeg er i uke 40.

Skrevet

Jeg er i uke 42!!! jeg har det som deg egentligt...føler at jeg ikke kan være så langt på vei, og at det ligger en ferdig baby inni her... men det er jo egentlig positivt da! Jeg har ingen strekkmerker enda..=)

Lykke til! Håper for din del at du IKKE går over termin...det er kjipe greier. Skal bli satt i gang på torsdag..

Skrevet

Min er hard om stram hele tiden, ser ut som jeg sprekker vært sekund! Og blir enda hardere når jeg har kynnere. er i uke 34, men den har vært stram i sikkert nesten 10 uker alerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...