*ale* Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Gikk kjempefint. Dvs han strevde litt med å sovne der, måtte inn x antall ganger. Og jeg fikk f... ikke sove...hehe.. Men.. Han var våken kun en gang og fikk mat på rommet og sovna igjen. Moooooot norrrmalt fem seks ganger, Og når gubben og lillemor dro i morges hadde han klart å lukke alle dører, så tror han hadde vært våken en stund og grått litt når jeg kom inn. Men alt i alt en suksess:) Så nå er det bare å håpe det går like fint i natt,. Og at jeg får sove..
sjettejuli Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 hvor gammel er han? våknet han virkelig bare en gang? høres deilig ut. her er vi oppe en fire ganger hver natt, bæsj og mat. hun er tre mnd.
*ale* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Han er 8, 5 mnd så det var vel på høy tid:) Var deilig, så hvis det fortsetter og jeg får sove så blir dette supert:) Uvant å ikke ha ham ved siden av senga :/
mia:) Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 hei ale! =) fint at det gikk bra =) Nias har sovet på eget rom siden han var 1 mnd..og nå klarer han ikke sove på samme rom som oss i det hele tatt, da våkner han og vil leke er sikkert ikke lenge til poden din sover hele natta gjennom
*ale* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 Hei Mia:) Går det bra med dere??
mia:) Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 jep, det suser og går jeg har nesten hjerte infarkt daglig, da nias innbiller seg at han kan gå, noe han ikke kan, annet enn etter bordkanten osv. so han gjør helomvending, slipper tak i bordet, og tar et skritt og rett i gulvet. og skriker. hehe, litt moro å se på, men mer skummelt, er jo livredd han skal slå seg skikkelig. bortsett fra det er han en glad klump, smiler og ler og tuller =) dere da??
*ale* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2006 Går kjempefint, blid som ei sol han lille her og:) Kravler masse så jeg løper etter ham hele dagene..hehe.. Ledninger er spesielt kult.. Storesøster er så flink også Hun mener bestemt at når hun fyller 5 (i november) så får hun lov å bære ham...hehe.. får nå se på det.. Og så driver jeg å forbereder jentetur til Køben i november. 11 girls på tur!!! Blir stas!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå