Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 er så skeptisk på denne vaksinen jeg..vet ikke om jeg skal ta den eller ikke på lillegutt.. noen som kan fortelle meg litt om den???
Mamma'n til Mia Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, jeg lurer på det samme. Vi skal ta den om en uke. Har noen opplevd noe ubehagelig i forhold til den?
Huldr@ Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Datteren min skal ikke ta den før om tre måneder, men sønnen min tok den da han var 15 mnd. Det gikk kjempefint, han fikk litt feber og utslett en uke etter vaksinen, tror det er en ganske vanlig bivirkning. Lykke til!
SOLSTRÅLO Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Sonen min er 15mnd. Han tok den for to veker siden. Han har ikkje hatt noken bivirkningar i det heile. ) Ville ikkje vært beymra!
tullla Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Den var ikke vond og ta, men snuppa her fikk et par feberdager en uke etterpå. Ikke værre enn det!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Gutten min hadde høy feber i 4 dager og sov dårlig, virket uvel. Vi fant ikke noen annen årsak til febern enn mmr vaksinen. Men det er jo ikke farlig i forhold til hvordan han hadde hatt det hvis han fikk sykdomene han nå blev vaksinert mot.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Snuppa mi tok den for 1 mnd siden, hadde ingen bivirkninger. Bivirkningene på denne sprøyta kommer ikke før 1 - 2 uker etter den er tatt. Da kan barnet få feber og være litt utilpass noen dager, men det er under 20 % av barna som får bivirkninger sa helsesøster. Kan jeg få spørre hvorfor du vurderer å ikke ta den ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå