Gå til innhold

Da har jeg vært på UL


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fantastisk!!!! ;) glad på dine vegne! Jeg skal på UL kl 15... grugleder meg... har studiedag i dag (er midt i praksis)... men har ikke akkurat vært noe effektiv jobbing...

 

Håper at jeg får samme gladbeskjed som deg!!!! (Er ca like langt på vei som deg....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg også får se det etterhvert. Foreløpig er jeg kommet så kort at jeg tar det hele mest mulig med ro. Jeg er 4+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på UL... det dunket kraftig i hjertet til den lille reka vår også... meeeeeeeen han forskjøv terminen til 6.juni.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så gøy å høre om alle hjertene!

 

etter å ha prøvd en lang stund har vi endelig greid det. jeg har forferdelig lyst til å ta en tidlig UL for å se at "alt er ok" - det betyr vel egentlig atdet jeg vil se, er et hjerte som slår. er i slutten av uke 6, så det er vel litt i tidligste laget ennå? er det noen som vet hvor i oslo det er bra å gå? og evt hvor "kort" jeg kan vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i går 6+2 så da tydelig hjertet, så det kan være en pekepinne på hvor tidlig du kan gå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

 

Er ny her jeg. Foreløbig termin 4. juni 2007. Trodde vi ikke fikk UL før i dersember jeg. Stemmer ikke det da? Hvordan fpr man ul så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drar dere på UL så tidlig? Har legen deres apparat? Jeg trodde også at man bare fikk den ene kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL på Ullevål sykehus, fikk hennvisning fra legen min, fordi jeg hadde blødninger på fredag. Men alt var heldigvis bra da:)

 

 

 

Jeg var i følge mine egne beregninger 8+0 i går, men i følge henne var jeg 8+2. Menmne, to dager spiller ikke så stor rolle- så vi får se på neste UL

 

 

Til dere som lurte, man får en ultralyd mellom uke 17 og 20- med mindre det er misstanke om att noe er galt- da kan man få flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at man kan gå til noen privatklinikker, men at man da må betale selv. Jeg var inne pga noe annet, men når de fikk vite at jeg var gravid fikk jeg UL. Ellers er det som noen sier at man blir tatt inn til UL for å se om graviditeten fremdeles er der ved blødninger. I forrige svangerskap opplevde jeg dette i uke 9, men alt var bra og hun er ei frisk og kjekk jente på 6 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...