Lavendel*06*10* Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Han sover så dårlig.. Legger han mellom 19 og 19.30 Så er vi inne hos han hvertfall 2 ganger før jeg legger meg sånn 23-23.30( Jeg går IKKE inn for tidlig å jeg kommer IKKE til å la han ligge å gråte) I løpet av natten er han våken minst 2 ganger.. I natt var han våken nesten 3 kvarter før han sovnet igjen. Alikevel skal han stå opp kvart på 6 om morran!! BLÆ... Jeg får jo nesten ikke sovet noe.. Ligger lissom våken å venter på¨at han skal våkne igjen.. Er så lei.....
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 høres ut som datteren min det for en uke siden.... hun våkner alltid flere ganger om kvelden...men da går jeg bare ned løfter henne opp og gir henne en klem så sovner hun med engang... de siste ukene har hun våknet alt fra 4-6 og da vært våken en time eller to..utrolig slitsomt....men det var nok tennene...for på forrige mandag var det plutselig en tann der, og etter det har hun sovet mye bedre på natten. på lørdag sovnet hun halv åtte og våknet ikke før 1-2...da tok jeg henne over til oss.. hun våkner et paar ganger om natten, men da bare slenger jeg ut puppen så får hun forsyne seg selv..hehe.. de siste nettene har hun ikke villet ha noe særlig pupp om natten...hun bare sovner igjen..og det er ganske hærlig... det jeg vil si er at det blir bedre etterhvert....datteren min er 5 mnd... hvor gammel er sønnen din?
Lavendel*06*10* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Han er straks 9 mnd og tann nr 4 kom for ikke så lenge siden.. det har vært slik i flere mnd nå.. :/
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Det blir nok bedre. Sliter med det samme selv, med en som våkner og er våken 1-2 timer. Han har akkurat fått 2 tenner så de plager han nok litt ennå. Problemet her er at når han våkner om natta sånn så er han så trøtt så han sover til seint på dagen. Legger han kl 19. I går våknet han kl. 20 og ville opp. No way!!! Fikk han til å sove igjen etter 15 minutter. Så våknet han når jeg la meg (akkurat som de har en innebygd radar. Han ligger på eget rom) kl. 23 og da holdt han det gående til 01. I dag morges våknet han kl. 06:45 i den tro at han skulle få mat for deretter å sove igjen, men neida, jeg tok han med meg opp, stelte han og ga han mat og nå ligger han og leker med lekene sine ved siden av meg. Tror han føler seg litt snytt av at jeg ikke lot han få sove igjen. Men håper at jeg på den måter vil gjøre han så trøtt til kvelden igjen at han slutter med det å våkne om natta for deretter å sove lenge på morgenen. Han er 5,5 mnd og ettersom jeg har sett her så er det tydeligvis noe med den 5-6 mnd alderen.
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Oj, så nå at han er 9 mnd. og at det har holdt på slik i 4 mnd. Huff, ønsker det ikke slik her. Dytter opp jeg så kanskje andre kan komme med råd. Lykke til da : )
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Høres kjent ut. For vår del ordnet det seg av seg selv rundt 12. mnd. Da begynte han plutselig å sove hele natta ihvertfall annenhver natt. De andre nettene våknet han 1-2 ganger på "våre" 7-8-timer. Med "hele natta" mener jeg 10 timers søvn med en oppvåkning før vi legger oss slik at vi får sove 7-8 timer sammenhengende. Gutten vår har aldri vært noe sovebarn, så vi har aldri forventet 12 timer sammenhengende søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå