Gummelillan Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hvor er du??? Dere kommer i morgen dere, ja? (Yes, skal leses som en svært ledende setning. Har ikke mob nr ditt men ba de andre melde fra til deg. Håper de har vært snille jenter...?)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Trollet kommer ja:-) Hun skal sitte på med meg. Håper bare jeg ikke våkner mange ganger i natt. Jeg er helt avhengig av denne søvnen jeg.....kjenner at det er det som holder meg gående om dagen.....et sted må jeg hente krefter og foreløpig er det søvnen som gir mest. Men om det blir krise, så skal jo babyonboard avgårde også, så da kan hun haike med henne evt. Krysser fingrene for at frøkna sovner....nå ligger hun i armkroken til pappa, i sengen, det er rolig.....enn så lenge:-)
Gummelillan Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hopp til køys med deg ;-) Jeg vil ha mange blide og opplagte DiB'ere på treff. Minner meg på at jeg bør komme meg i seng selv også. Har oppdaget at jeg visst har greid å beramme et møte i morgen fra 9-10 på jobb... Lover imidlertid å være hjemme til 11!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 He he......det er Tårnfriden sin det ja;-) God natt og sov godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå