små Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Trenger tips...Vil ikke ha noe hormondritt i kroppen, så alt annet enn det takk;)
Hmmmmmm Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 jeg bruker bara p-piller, pga får mens smerter som er så vondt att jeg ikke greier gøra noe,
små Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2006 Uff.ikek noe gøy.. Var plaget med menssmerter før jeg også, men etter siste fødsel har det ikek vært så mye *bank i bordet*
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 tenkte det samme som deg Nemi, men jeg kom til å gå tilbake på p-pilla Trionette igjen... ;o)
små Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2006 hehehe, jeg orker ikke det jeg...blir hel ko-ko av hormondritt!! grr
tuninna ♥ 2pp Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 jeg vurderer pessar nå jeg. jeg klarer ikke gå på noe som inneholder hormoner, og det er det eneste som er igjen for meg å prøve, utenom kondomer da. men kommer vel ikke til å ha sex på en god stund nå uansett, så jeg har god tid å finne ut hva jeg skal velge,hehe
Mathoka Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Bruker hormonspiral. Mye mindre hormoner enn i p-piller iallefall...tror ikke jeg har blitt ko-ko, men vet jo aldri...hihi =) Men kobberspiral er jo uten hormoner da, men er litt andre negative sider da (mer vont i magen, større blødninger...) Spiralene kan jo være inne i 5 år da...deilig å slippe å tenke på piller, sprøyter, plaster o.l så lenge =)
små Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 22. oktober 2006 Ja, jeg har tenkt litt på denne hormonspiralen, men jeg vet ikke helt..hmm.. Kobber spiral blir det iallefall ikke..har store/lange nok blødninger og nok vondt i magen fra før av:P
små Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 22. oktober 2006 Kondomer er så kjedelige.. Pessar, hvordan funnker det? Hva har skjedd snupp?
tingeling81 Skrevet 24. oktober 2006 #13 Skrevet 24. oktober 2006 http://www.buenaventura.no/ Her står det litt om ladycomp, babycomp og pearly... Har funka for meg, har ikkje blitt gravid når eg ikkje ville det, og lettare å bli gravid når ein vil det, sidan ein ikkje har kroppen full av hormon. Måler berre tempen kvar morgon, og så får du raudt eller grønt lys... Er ganske dyre, så kan lønne seg å sjekke på finn.no...
silje082 Skrevet 1. november 2006 #15 Skrevet 1. november 2006 Om du har store/lange/vonde blødninger bør du vurdere hormonspiral. Med meg forsvant mensen helt etter kort tid å var selv plaga med stor/lang blødning. Er mye mindre hormon enn i p-piller og, går ikke ut over amming om du driver med slikt. Blei ikke ko ko av den jeg ihvertfall å skal ha inn en ny så snart prinsen er trykt ut..
små Skrevet 8. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 8. november 2006 hmm..jeg vet nå ikke helt jeg..hormonspiral høres så skummelt ut..HORMON!! *ler* Men hormonspirla kan man vel ha inni i 5 år? hmmm
Gjest Skrevet 21. november 2006 #17 Skrevet 21. november 2006 bruker p piller nå, men vil heller ikke ha hormondritt i kroppen mer. Så jeg har tenkt til å bytte over til kobberspiral ...tror den er hormonfri
Locabeijbi Skrevet 5. desember 2006 #18 Skrevet 5. desember 2006 Jeg bruker Hormon Spiralen og syns den er helt topp Blør lite (egentlig ikke noe) jeg har ikke hormoner...kan spørre gubben når han kommer hjem Og den varer jo i 5 år deilig!! Slipper stress å mas=)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. februar 2007 #19 Skrevet 28. februar 2007 Hva med p-ring...den virker lokalt. Jeg er også skeptisk til hormoner, og fikk anbefalt p-ring...den kan du jo ta ut når som helst hvis det blir ille. Stoler ikke helt på kondomer nå som jeg har en spire i magen igjen!
eirin20 Skrevet 2. oktober 2007 #20 Skrevet 2. oktober 2007 har selv brukt p-ring siste 1,5 år... Og jeg fant plutselig en dag ut at jeg var gravid i uke 23, så kan ikke si at det funket på meg i allefall:P hehe brukte ringen riktig hele tiden. Fikk også veldig uregelmessige blødninger av den. Brukte nuva-ring
mam <3 Skrevet 8. oktober 2007 #22 Skrevet 8. oktober 2007 Har hatt spiral etter fødselen i November 06. Funka ikke så jeg tok den ut etter 5 mnd ca. Så begynte jeg på p-piller igjen, trionetta, gikk dårlig det også. Tåler ikke hormoner lengre.Så nå bruker jeg ikke noe. Så her må det bli kondomer eller ladycomp/pearly etterhvert.
Nina- Skrevet 10. oktober 2007 #23 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har Hormonspiral. KJEMPEFORNØYD! Hadde en i 6 år, som jeg bytta og har hatt det til sammen i 9 år nå. Ingen bivirkninger, aldri mensen, kjenner aldri noe til den og glemmer ikke å ta pillen. Helt magisk!
Nina- Skrevet 10. oktober 2007 #24 Skrevet 10. oktober 2007 Enig, det er så magisk. Husker ikke hvordan man bruker tamponger engang jeg. Merker ikke når jeg egentlig har mensen heller. I love it
lille me og mine Skrevet 19. februar 2008 #25 Skrevet 19. februar 2008 Hei fikk satt inn kobberspiral ved 6ukers kontrollen. kan ikje bruke prevensjon med hormon grunnet økt blodpropprisiko. Funker fint... må byttes etter 5år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå