Gå til innhold

Jeg er så fryktelig trøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såå trøtt. Går og gjesper hele dagen, og må legge meg før ti på kvelden. Det passer seg ikke å sitte å gjespe og være så stuptrøtt når jeg er på jobb. Klarer nesten ikke å konsentrere meg.

Noen som har noen gode råd for å holde seg våken (eller i det minste slutte å gjespe)? Og hvor lenge varer det? Kan ikke huske at jeg var så trett sist gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble mye mer våken fra uke 12 sist. Gleder meg til det! Går å jesper hele dagen jeg og;)

Skrevet

Uff, sist svskap var jeg heeelt borte i 7 av 9 mnd. Grusomt! Så jeg håper så inderlig jeg slipper litt billigere unna denne gangen! Vet dessverre ikke om noe annet som hjelper enn at du må være flink til å ta vitaminer og annet tilskudd!

Skrevet

å,ja! har det likedan på jobb, som deg!! Og da jeg jobber med mennesker, er det IKKE noe gøy å sitte og gjespe, når en skal virke seriøs, og føre en saklig samtale!!! BLÆH!! :b

Skrevet

I forrige svangerskap sov jeg fra 7 om kvelden til 7 om morgenen de første 3-4 månedene.

-Denne gangen får jeg ikke tid til å sove så mye pga en avtiv 2-åring, hus og jobb. Går også rundt og gjesper! Tror nok det eneste som hjelper er søvn! -Prøv å legge deg rundt 9!

Sov godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...