Gå til innhold

Jeg er så fryktelig trøtt


Inger¸.•°´¯♥

Anbefalte innlegg

Jeg er såå trøtt. Går og gjesper hele dagen, og må legge meg før ti på kvelden. Det passer seg ikke å sitte å gjespe og være så stuptrøtt når jeg er på jobb. Klarer nesten ikke å konsentrere meg.

 

Noen som har noen gode råd for å holde seg våken (eller i det minste slutte å gjespe)? Og hvor lenge varer det? Kan ikke huske at jeg var så trett sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, sist svskap var jeg heeelt borte i 7 av 9 mnd. Grusomt! Så jeg håper så inderlig jeg slipper litt billigere unna denne gangen! Vet dessverre ikke om noe annet som hjelper enn at du må være flink til å ta vitaminer og annet tilskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å,ja! har det likedan på jobb, som deg!! Og da jeg jobber med mennesker, er det IKKE noe gøy å sitte og gjespe, når en skal virke seriøs, og føre en saklig samtale!!! BLÆH!! :b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige svangerskap sov jeg fra 7 om kvelden til 7 om morgenen de første 3-4 månedene.

-Denne gangen får jeg ikke tid til å sove så mye pga en avtiv 2-åring, hus og jobb. Går også rundt og gjesper! Tror nok det eneste som hjelper er søvn! -Prøv å legge deg rundt 9!

 

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...