Gå til innhold

Æresmedlem i surreklubben!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette MÅÅ jeg bare fortelle dere, for det er så flaut at jeg nesten ikke tør fortelle det til noen andre!!!

Jentegjengen fra jobben drar hvert år på et par dagers utenlandstur. I år skulle vi til Krakow, og bestilte billetter for lenge siden. Hadde middager for å forberede, glede oss sammen osv. I fjor dro vi fra 22-24 oktober, og den datoen hadde klistret seg fast i hodet mitt. Dermed gadd jeg jo ikke å sjekke nærmere på billetten nøyaktig hvilken dato vi skulle dra i år. Jeg var jo så sikker på at det var fra 22-24 oktober. Barnevakter er booket og i det hele tatt.

Da jeg våknet i dag hadde jeg 7 ubesvarte anrop på tlf. Hm, merkelig, tenkte jeg. Så at det var fra 4 av reisekameratene... Ja, ja, he, he, de gleder seg vel til turen, og vil prate litt om det, da... Tenkte jeg. Riktignok litt rart at skravlelysten skulle melde seg kl 06, men, men. Så poppet 2 sms opp - "hei, hei, vi sitter ved gate 41, vi. Hvor er du, da?". I et desperat forsøk på å fortrenge virkeligheten, tenkte jeg: "Men - de har jo tatt feil dag - vi reiser jo neste søndag!". Gjett hvem som har tatt feil dag! Er mildt sagt irritert på meg selv! Som trøst, skal jeg sørenmeg benytte en av barnevaktene, og bli med singel-uten-barn-venninnene (som er ute hver uke) ut for å spise en bedre middag neste fredag istedet!!! Synes dere ikke det....? Trøstende ord mottas med takk...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det verste jeg har hørt... hahaha... Huff.. du må jo være litt skuffet og? Men dere drar vel på tur igjen snart! Tenk så fort ett år går!

Skrevet

NEEEEEEEEEIIIIII - SÅ UTROLIG KJIPT DA!!!! uff, nå fikk jeg skikkelig vondt av deg! Dette er jo et mareritt det....................uff og uff......

Ble lei meg på dine vegne nå jeg:-/

Men godt du tar det på denne måten da - og selvfølgelig skal du ut og spise middag til fredag, MEN, må du vente til fredddan da??? Du må bare komme deg på kino denne uken og se Heartbreak hotel - DU MÅ!!!!

Sender over trøsteklem til deg jeg:-))

Skrevet

Ååå, stakkars deg!! Kjente det i min egen mage, jeg! Har du sjekket om du kan booke om , eller kanskje hive deg på en billig enveistur - og så bruke den opprinnelige billetten hjem?

Trøstetrøste!

Skrevet

Huff, da! Dette var jo riktig ille! Men ting skjer i de beste familier. Kan jo trøste deg med denne lille historien: Mor, far, barn og mormor skulle på fire dagers tur til Tyskland i september. Gledet oss VELDIG! Eneste ferieturen vi har hatt i år. Ved innskjekkingen på Torp (skulle fly med Ryan Air) fikk far besked om at passet hans var utgått. (Nå trenger man jo egentlig ikke gyldig pass innenfor Schengen, og derfor utsteder heller ikke politiet på Torp nødpass hvis man reiser innenfor Schengen. Men Ryan Air, derimot, krever gyldig pass uansett hvor du skal reise! Og det må man til Sandefjord for å skaffe seg.)

Vet ikke hvem som var lengst i maska, han som måtte stå igjen på flyplassen eller de to som måtte dra av gårde alene med babyen. Det hører med til historien at far reiste nedover dagen etter. Den billige Ryan Air billetten ble nok ikke fullt så billig for ham.....!

Skrevet

He he, nå kommer det fram ja! Hm...dette ga meg ideen til en ny tråd!

Skrevet

Tusen, tusen takk - så skjønne dere er!!!! Føler meg mye bedre allerede! Heartbreak hotel på kino høres helt perfekt ut for meg nå - skal jammen ta en tur til uken etter legging av gullguttene!!! Så ergerlig med passet til pappa, Pregnanta - bra dere kom dere avgårde alle sammen til slutt!

Skrevet

Ja, glad for det, men det var jo litt dumt at han ikke fikk være med på nussas første flytur!

Skrevet

Neimenn stakkars deg da, Strikkballen!!!! Noe så håpløst urettferdig. Du fortjener både middag, kino og mer til!!!!!

Skrevet

Fyttikatta så kjedelig, strikkballen!

Shit happens, dessverre. Du har den rette innstillingen - ingen vits i å gråte over spilt melk.

Håper du får tatt igjen det tapte med jentegjengen!!

Jeg skal også ut på fredag - yii-haa :)

Skrevet

FOR ET MARERITT!!!!

Når man står midt oppi no sånt så er det vel egentlig bare en trøst:

Ja-ja, det kunne vært værre. Det står jo faktisk ikke om liv og helse!

Mager trøst når man er midt i kaoset, men når man får tenkt seg om så er det jo faktisk sant...

Synes veeeeeldig synd på deg, kan bare forestille meg de 1000 tankene som surret i hodet ditt da du forsto at flyet faktisk gikk fra deg!

Og selvfølgelig skal du trøste deg selv med en venninnemiddag ute

- det fortjener du jammen!!:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...