Gå til innhold

Reveenka... hva med å skaffe deg MSN:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jeg har spurt om det før - OG fått svar - men jeg kan ikke for mitt bare liv huske hva MSN er, eller hvordan det funker - eller hvordan man skaffer seg det... Husk at jeg er en gammel dame , det ække så lett å tilegne seg kunnskap om alle disse nymotens påfunnene c",)!

Skrevet

Svarer straks... må bare overlate pc til sambo et øyeblikk...

Skrevet

Nei det får dere ikke lov til! Det er jo så moro å lese innleggene deres jenter! Ikke snyte oss for det da - please:-))

Skrevet

Tenket bare for utveksling av "private" ting som navn og slikt da veit du:) Vil jo gjerne prate med dere også da!

Skrevet

Ja da så;-)) Men kun korte snutter på MSN altså - dere må ikke svikte oss her inne....:-)

Skrevet

Er no' slags privatlinje til å sjætte på , dette da skjønner jeg...?

Skrevet

Nei, nei, nei! Nå har vi jo savnet dere her inne og da skal dere ikke gå avsted å begynne med sånn privatskravling på MSN så snart dere er på nett igjen!

Skrevet

Jo da var det Msn! Først og fremst så må du ha en mailadresse... Det har du vel!... ikke sant??

Gå inn på www.msn.no. Finn der det står Windows live messenger og klikk der. Du kommer inn på en side hvor det står FÅ GRATIS... Klikk på linken og velg KJØR i vinduet som dukker opp.

Skrevet

OK, skal prøve når jeg bruker min egen pc en dag - nå låner jeg gubbens jobbpc, og har forbud mot å drive med ting som kan krølle til pc'n hans. Tror dette sorterer under mulige tilkrøllingsting....c",)

Skrevet

Kan nok muligens lage krølll hvis du er ustø på slike ting, men jeg klarte det uten assistanse! Da bør ALLE klare det!

Skrevet

Men når jeg er på hans pc, da er det vel hans mailadresse som vil bli registrert, da?

Skrevet

Nei..nei.. nei:) Du legger inn din egen når du har innstallert msn! Blir nesten som her på DIB... mailadr. er "brukernavn" eller påloggingsnavn.

Skrevet

Da prøver jeg i morgen - sånne skumle nye ting må jeg gjøre når det er rolig rundt meg. Nå er det for mange oppvåkninger på snørrete, hostende unger til at jeg greier å konsentrere meg...c",)

Jeg må ha den allra størssta tysstnad...... når jeg skal utføre vanskelige triks....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...