Gå til innhold

er det flere som har det slik??ang bevegelsen til babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de to siste ukene merket at jenta mi ikke sparker så mye som før, derimot har sparkene blitt byttet ut med mer dytting og glidende bevegelser. Jeg er 29+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres normalt ut, husk at de blir mindre og mindre plass der inne.

Jeg har 6 dager til termin og fortsatt kan det komme noen skikkelig spark, men de fleste bevegelsene er mer som dytting.

Skrevet

Jeg har det slik :o) Før var det masse harde spark, mens nå er det mest dytting og småsnuing. Er vel plassen som begynner å bli mindre. De gangene hun sparker kan det gjøre skikkelig vondt også, merker hun er blitt større og har fått mer kraft :o)

Skrevet

Ja jeg har opplevd det slik :o)

Kjenner til tider når Junior turner i magen og snur seg - nå når jeg vet hvor rumpa er så kjenner jeg forskjell på når han sparker med beina og dytter ut rumpa samtidig på andre siden....

Er 31+2.

Noen ganger så kan han være veldig rolig en dag og gi fra seg lite liv, men så er han superaktiv de 2 neste......

Skrevet

Jepp, hørtes litt kjent ut. Kjenner fortsatt endel spark og puff, men det føles også ofte ut som babyen åler seg rundt der inne. "Vridende" bevegelser, på en måte.

Skrevet

Får assosiasjoner om at jeg har en slange eller noe i magen til tider, er sånne glidene, slangende bevegelser, som jeg kaller det.

Er sjeldent jeg kjenner spark, men hun er veldig flink til å presse rumpa si ut på magen min, for ikke å snakke om en liten fot i siden.

Magen min ser for det meste skjev ut, for hun ligger med rumpa på høyre side, og presser noe værre.

Skrevet

Heisann, jeg har termin tre dager før deg, så vi er jo omtrent kommet akkurat like langt. Og jeg har det sånn som deg:) Få tydelige spark, men bare glidende bevegelser.....

Skrevet

Phu, godt å høre at det er flere som har det sånn. Noen dager har jeg nesten ikke kjent noen ting (har i tillegg morkaka forann), og blir nesten litt bekymret. Men da er det altså normalt da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...