Gå til innhold

Jeg er så lei av konflikter!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tærer på våre fellesbarn, det er helt tydelig etter en slik helg. At biomor ikke er voksen nok til å håndtere konflikten hun og min mann har uten at hun må blande inn ungene er helt hårreisende. Både mannen min og jeg gruer oss for hver gang de to ungene kommer på besøk. Heldigvis kommer de ikke oftere enn ca hver tredje helg nå. Det er egentlig synd å si at det er bra de ikke kommer oftere, de er jo bare barn dratt inn i en konflikt, men når mor gjør alt hun kan for at ungene ikke skal fungere her, ja da... Noen ganger når hun står her og hyler og sutrer på trappa, og våre barn er vitne til dette så sukker mannen min om kvelden etter at alle er lagt at han kanskje like gjerne skulle droppe samværet med dem. Han føler seg ikke som en pappa for dem lenger.

Det er så jæv.. rett og slett, det virker som om hun prøver å ta ungene fra ham, ved å sverte han o.l. slik at ungene ikke vil være her eller ikke fungerer i vår familie. Jeg vet det er mange fantastiske biomødre der ute, ååå som jeg skulle ønske en av dere var mamman til disse barna!

Frustrasjonshikst fra lille meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...