Gå til innhold

MOTIVASJOOOOOON... hvor er du????


Mockanin

Anbefalte innlegg

Nå mangler jeg motivasjon så det holder her. At jeg har kommet inn i klær jeg ikke har brukt på lenge hjelper ikke lengre.

Nå er jeg konstant sulten, maven rumler. Hodet mitt tenker ikke på annet enn alt det jeg ikke kan/vil spise. Kjøpe-pizza, lasagne, potetgull, sjokolade osv. osv....

Ikke er jeg noe flink til å spise regelmessig lengre heller. Spiser kun når jeg må nå, og det er jo heller ikke riktig, for det kan fort bli 2-3 ganger om dagen.

 

Vekta står så og si stille også... Har veiedag i morgen, og har en følelse av at jeg har gått opp litt siden sist uke.

 

Hadde jeg vært religiøs skulle jeg bedt "han-der-oppe" om å gi meg styrke til å klare dette.

 

Jeg vil jo så gjerne bli kvitt alt dette "svineriet" som har klistret seg fast på kroppen min.....

 

Sånn, måtte bare hyyyyyle ut litt frustrasjon her

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei snuppa mi:))))

her kommer det massevis av motivasjon til deg!!!!!

du vet du klarer dette for du er stor,flink jente du:)

du sendte visst all din motivasjon hit til meg du,og det var vel ikke så lurt...hehe:)

nei......stå på snuppa mi....dette går så fint så!!!!!!!!!!!!!!tenk på nydelige juleklær:))))

sender deg masse varme tanker og MASSEVIS av moivasjon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ikke gi opp!!!!!snop og sånt er ikke godt og dessuten så får du ont i magen av det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stooooooooooooooor MOTIVASJONSKLEM fra meg:))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror du finner motivasjoen igjen under senga di ;) den har nok bare gjemt seg litt bort ja. Men slapp av. Du finner den nok der ja!

 

Det er viktig og passe på at du spiser slik at du ikke får den sult følelsen, for den er grusom og vannskelig vet jeg. Men jeg har merket det, at så lenge jeg klarer og følge måltidene så fyser jeg egentlig ikke på noe særlig annet. Sett gjerne en alarm på, så den ringer når det er tid for litt mat, spis selv om du ikke sulten!! Det er utrolig viktig og få i seg alle måltidene!

 

Lykke til. Dette klarer du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke spiser nok mat, kan det kansje være å ha en nutrilett sjokoladebar i veska... Det funker for meg:-) Har du dratt fram alt du har av klær du vil inn i igjen?? Føler med deg, slik frustrasjon over at motivasjonen er borte er helt vææææææææææææææ...

Sender deg litt over fra meg#################. Kansje det funker.

Lykke til videre og hyl ut her når du har behov for det... Det gjør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...