Bruble Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hva har hun krav på av penger og støtte ellers? Barna hennes er 1 og 4 år. Jeg spør her for jeg vil tro dere jenter vet mye om dette:) På forhånd tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Det kommer an på så mye det da.. Om hun er i jobb eller skole for eks. Hun kan søke om overgangsstønad, ca 9000 kr. Blir redusert om hun har annen inntekt. Hun kan søke om en ekstra barnetrygd Hun kan søke om stønad til barnetilsyn dersom hun bruker bhg Bidrag kan de beregne på bidragsveilederen på www.nav.no
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Om hun er gift må hun først ta ut seperasjon, og en av de må endre folkeregistrert adresse. Har de kun vært samboere må en av dem fremdeles endre adresse før hun kan søke støtte..
Bruble Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 De har kun vært samboere. Han driver med psykisk vold. Er bare slem og jævlig med henne. Akkurat nå begynner hun å tvile igjen. Hun tør ikke gå. Er redd hva han skal gjøre. Har dere noen gode råd jeg kan gi videre? Har noen av dere opplevd det sånn? Jeg sitter langt unna og kan ikke gjøre så alt for mye annet en å gi henne råd og god støtte via telefon.Jeg merker at hun har det veldig vondt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå