ettbarnsmammaen Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Nussa har blitt litt forkjølet. Hun har litt rennende nese og nyser litt, men har ikke feber. Vet derfor ikke hvordan det blir med oss og treff i morgen, har jo ikke lyst til å smitte andre barn. Vet forresten ikke hvor redde dere andre er for forkjølelse? Det er jo tiden for det nå, og flere av dere har jo eldre barn i barnehage og på skole, som sikkert også drar ulike typer smitte inn i huset. De som ammes er vel litt beskyttet gjennom melken? Tenkte i hvert fall at jeg måtte nevne dette og håper at de fleste som har tenkt seg på treff leser dette innen morgendagen og kommer med tilbakemelding.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg unngår smitte hvis jeg kan. Er nok en av de hysteriske... Men så er det jo slik at de aller fleste smitsomme sykdommer smitter mest før det bryter ut... Det jeg er mest hysterisk for er omgangssyke. Litt neseforkjøla er det vel mange som er for tiden...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Smitte er vel så mangt. Så lenge det kun er en forkjølelse og hun er i fin form så er det vel ikke farlig. Hannah har vært skikkelig grinete ikveld og hatt huggormbleier(!!) Tror nok kanskje det er litt tenner på gang her i gården:-)
Gummelillan Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Så lenge det ikke er snakk om feber og nedsatt almenntilstand er ikke lett rennende neser noe vi tar skrekken av her i huset vanligvis. Se an formen hennes i morgen du og du blir nok neppe stoppet i døra ;-)
ettbarnsmammaen Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2006 Takk for det! Kommer hvis det ikke er verre enn i dag!
ettbarnsmammaen Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2006 Her har vi nok fått en liten forkjølelse, ja. Ingen feber, men nesen renner og hun nyser. Er littegranne survete også. Tror derfor det er mest fornuftig at vi holder oss hjemme både av hensyn til Nussa og de andre barna. Ønsker jo IKKE å være den som starter en liten forkjølelsesepidemi blant bebisene her inne! Skikkelig dumt, for jeg hadde virkelig gledet meg. Håper vi får vite hvor og når neste treff blir slik at vi kan komme sterkere tilbake da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå