Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Småen er snart 9 mnd, og mensen har latt vente på seg. For to uker siden trodde jeg at jeg hadde eggløsning (stikninger og el-slim), og vi hadde ubeskyttet sex, for vi ønsker gjerne en til. Ni dager senere kom det en kjempesvak blødning, som varte i fem dager. Og jeg hadde bare litt svake mensaktige smerter. Var dette første mens? Jeg som trodde vi traff så bra på eggløsningen... Og som fryktet at mensen skulle bli kraftig første gang etter fødsel. Har noen av dere blødd sånn når dere var gravide? Takknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg hadde en svak første menstruasjon etter fødsel slik som du beskriver- fikk den da sønnen min var 3 mnd da. Andre mesntruasjon var med kraftig blødning og mer smerter. HAr aldri blødd under graviditet men har hørt det kan skje også uten at det er farlig den første tida (når egget fester seg eller noe).
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Ja, jeg blødde litt når jeg var gravid. Det var en uke eller to etter at jeg skulle ha mensen, så jeg trodde det var det. Selv om jeg blødde bare litt, stussa litt. Ojojoj, tenk om du er gravid igjen da! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå