Gå til innhold

jul uten foreldrene deres etter at dere selv fikk barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig og ha det slik?eller er det bare oss som har det sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at vi gifta oss, har vi feira annehvert år hos foreldrene våre. I år er siste året vi feirer sammen med familie: Jeg vil ikke mer til svigers i jula. Så til neste år skal vi feire for oss selv.

Skrevet

Etter at vi fikk barn, feirer vi hjemme. Vi inviterer fam.og sviger fam. I fjor kom mine foreldre, min bror og svigerfar. Svigermor ville ikke komme og satt hjemme med yngste sønn på 25 år. Fordi han ikke kunne feire hos oss eller hos kjæresten sin fam. Så da kunne ikke svigermor la han være hjemme alene.

I år vet jeg ikke hvem som kommer, men foreldrene mine skal feire hos søstra mi.

Skrevet

Jeg ser for meg at foreldrene mine kommer hjem til meg hvis de vil feire julaften sammen med meg og barna mine. Min mamma har stått på kjøkkenet i over 30år hver julaften, så er på tide med ny tradisjon. Vet at det blir heftig diskusjon først, men håper vi blir enige til slutt.

Ettersom jeg er alenemor blir det ikke noe julefeiring med noe svigerfamilie.

Skrevet

Vi er annet vært år hos mamma og pappa og hos svigers! Bor langt unna alle og er mest praktisk for alle at vi drar nordover i jula, mine foreldre og søsken vil ikke ha mulighet til å komme til oss hvis vi bestemmer oss for å feire her vi bor. De har gård og å finne avløser i jula det går bare ikke.

Også ville det vært veldig traurig å sitte her i jula siden 95% av omgangskretsen vår reiser hjem til sine i jula. Er mye koseligere for ungene også å være i nord i jula, masse unger hele tiden og masse familie overalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...