Gå til innhold

Noen spørsmål til Desiree


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, har vært inne og kikket på hjemmesiden. For en utrolig deilig følelse det må være å ha gått ned så mye... Du er kjempeflink, og Twig også. Hatten av til dere begge to :)

 

Jeg har kikket litt på den suppedietten din, og er litt fristet til å hive meg på den, for å få en kick-start. Synes det går så utrolig tregt med meg nå.

Men jeg bare lurer på om du har gått på denne hver eneste dag i løpet av den tiden du har gått ned, eller har du hatt pauser?

Ser også at det står Nei til lett-brus. Ingen pepsi-max altså..... Klarte du å holde deg helt unna det? Er veldig avhengig av det stoffet.

Det kan godt hende at du har svart på dette tidligere, men med min teflon-hjerne så håper jeg det er greit at jeg spør igjen.

En annen ting, hvordan var det med energi og det å føle seg opplagt, hvordan var det?

 

Mange spørsmål fra en som håper å få til det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!

 

Det er bare å spørre:-)

 

Jeg gikk på denne i 4 mnd uten stopp, men etter 1 mnd med slavisk følging av dietten så begynte jeg å spise så mye frukt og grønt jeg ville hver dag. Og på banan og skumma dagen tilførte jeg 4 korn til frokost. Altså 4 korn med en banan i skiver og skumma oppå. Veldig godt:-)

 

Jeg har aldri vært noen brus drikker så det var ingen problem (heldigvis). Jeg liker aller best vann så der er jeg heldig. Men skulle jeg kose meg. f.eks på lørdag så kjøpte jeg appelsin juice:-)

 

Energien min var på topp. Og det var forbrenninga mi også. Og det er den ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Jeg var så innstilt på at denne gangen skal jeg ikke følge noen bestemt diett, men jeg er så stor at jeg tror jammen jeg skal hive meg på dette.

Men bare noen spørsmål til............. Blir du ikke utrolig lei den suppen?

Når kom vekttapet, var det jevnt over hele perioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig!.-)

 

4 mnd tok det før jeg ble sikkelig lei. Og det er jeg nå. Må ha et opphold.

 

Jeg gikk ned 2 kg etter 2 dager. 4,5 kg etter 1 uke. så var resten fordelt på 4 mnd. var ca 1-2 kg i uka. som regel 1,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. da blir det nok start til helgen. Har en planlagt utekveld på onsdag, så jeg får gjennomføre den før jeg starter. Regner med alkohol er veldig NEI NEI :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er det alltid i forhold til vektnedgang. Men jeg drakk alkohol noen ganger. Det som er viktig med alkohol og denne dietten er at du har ikke mye "tung" mat i magen, så en kan lett bli dårlig ved alkohol da. Husk å spis godt før alkohol inntak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...