Gå til innhold

Hva spiser dere når dere har lyst på noe godt?


josefine9

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kjøper jeg inn litt " flottere" frukt enn jeg ellers pleier ha i hus, legger det fint på et fat og riktig koser meg i høstmørke :)

Som feks : melon av forskjellige slag, kiwi, druer osv. Lager meg en stor kopp te ved siden av. Dette er "snop" for meg.

 

Pleier å rydde stua etter lillegutt er iseng, dekke med en fin duk og talgelys + noe kjekt på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjærer opp litt av en nutrilett bar, karamell, i små biter. Synes den er veldig god, og jeg får som regel dekket sjokoladebehovet mitt av den. Oppbevarer den i kjøleskapet så den blir ekstra seig og god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse frukt og skjærer opp i biter. Kjempe godt. Hvis en vil kan en ha litt nøtter oppi en bolle sammen med frukt (jordbær, banan, eple, kiwi osv..) og rive litt mørk kokesjokolade oppå. Det er kjempe godt og noe en kan unne seg på en lørdagskveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har heldighvis ikke noe særlig søtsug for tiden, men når noe godt frister så er det mørk sjokolade, druer og har jeg lyst på litt snacks så blir det peanøtter med skall, ikke alt for mange, men unner meg noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...