Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 jeg sa til sambo at hvis jeg fant en kjole på salget som er om 14 dager,så skal jeg kjøpe en.da ble han rar og sa at jeg stresser sånn,skal ha alt gjort med en gang,dette kommer til å bli dyrt hvis du skal fikse håret ditt for 1200kr og forloveren din sitt hår til 600kr....da er vi oppe i nesten 10 000kr!Jeg fikk jo sjokk,og sa at et bryllup er ikke gratis,det er mange som betaler 30 000- langt over 100 000kr!Da ble han irritert og sa at vi kan jo ikke grave oss i gjeld pa dette..... jeg er så lei meg jeg,ville jo handle kjolen på salg siden det blir billigst...han fatter ikke noe! Så mener han at jeg stresser formye med dette her,"vi skal jo ikke gifte oss før om 10mnd" han tar jo alt 5min før alt skjer han! ble skikkelig trist av dette....
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 ikke bry deg noe om det. Jeg kjøpte min kjole på slag nå forje uke. og sa til samboeren min at jeg hadde kjøpt meg kjole. og at den var til salg. (3800) Ikke bry deg om det han sier. hvis du mener at dette er kjolen du vil ha og den som får deg til å føle deg helt topp så synes jeg du skal kjøpen og la være å si noe. heng kjolen hos din mor eller forlover ect. Forklar han at ting kan ikke bli gjort 5 min før det skjer. Og kjøp en bok til han hvor det står hva som lønner seg å få gjort til når tid
Happy H Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 uff, skjønna så grådig godt at du e lei deg IKKJE bry deg om mannen..e ganske typisk at de bare tenke på kor dyrt alt blir mens vi tenke på kor fantastisk d blir.. kjøp den kjolen du vil ha..dåkke har jo 10mnd å spare på og.. min kjole kosta 10.000kr.ikkje billig, men eg gifta meg ein gang og kjøpe den kjolen eg lika best.hihi.. mannen har gitt opp å klage over at alt kosta masse..har egentlig ikkje sagt eg ikkje fåt kjøpe en så dyr kjole, han har hele tidn støtta meg i at eg ska velge akkurat den kjolen eg vil ha. men når vi sette opp budsjett tenke han på alt d vi kunne fått for de pengene..jaja.. Lykke til med kjolekjøpet:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 i dag har jeg funnet kjolen min,og hun som eier butikken skal holde den av til torsdag 26 okt!!! jeg sa at jeg ville på salget i oslo og titte der også.Den jeg fant var til halv pris (nå 6900) og hun skulle la meg leie undekjørt til 200kr.Hun var så snill,ville gjøre det billigst for meg og hvis jeg ikke fant en annen kjole,så fikk jeg den andre! Jeg driter i han,har sagt at han får fikse alt som har med mat å gjøre og hans og forloveren hans sine kær!Så skal vi se at de springer på kjøpesenteret dagen før vielsen:) TYPiSK DEM!!!
Happy H Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 you go girl!!!!!! Kjempe fint at du har funnet en kjole du liker godt.. e jo ingenting å si på prisen i d hele tatt.halv pris e jo et kjempe kupp!!! bra du traff på ei så hyggelig dame i butikken.. ska bli spennende å sjå kortid mannen ordna m sitt, teke han krype til korset og ber om hjelp eg;)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 har skrevet lapp til ham om hva han må ordne,så får vi se:) jeg er ferdig sikkert leeeenge før han og så ber han sikkert om nåde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå