lille_bolle Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hei. Noen som har erfaring med farskapstest? Vi har tatt blodprøve som ble sendt til rettsmedisinsk institutt onsdag 11/10, og jeg lurer på hvor lang tid det går før vi får svar. Noen som vet dette??
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Hei hei... Vi var og tok prøvene i midten av august, og fikk svaret i posten nå på fredag som var...så det tar nok en liten stund ...
lille_bolle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 Tuller du??? På nettsidene til rettsmedisinsk står det at analysetiden er mellom 5 og 10 dager.... Var det noen spesielle omstendigheter i deres sak, eller går det virkelig så lang tid? Jeg rabler seriøst hvis det skal ta såååå lang tid:(
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Hei.. jeg tror d kommer litt ann på.. har d gåttgjennom fylkestrygdekontoret? vi tok farskapstest 26.09 og jeg ringte selv ned på trygdekontoret å fikk svaret den 12.10 men jeg har enda ikke fått brev,men de sa svaret på tlf
Mamsen in tha house Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg fikk svar etter 4mnd.. men det er 3år siden nå da
lille_bolle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2006 Ja det har gått via fylkestrygdekontoret. Oi, det var jo rimelig raskt! Håper at det går like kjapt, og kanskje enda kjappere med vår test. Dette er virkelig noe som sliter!:-/ Mener du at trygdekontoret får svaret før vi?
Harepus Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Tok to mnd her... men det som irriterer meg mest er at jeg ringte trygdekontoret for å høre om resultatene, de sa de ikke hadde kommet fordi blodprøvene var sendt til oslo og der hadde de så mange drapssaker... da kunne det ta litt tid... noe så teit. Fikk brevet i forrige uke og på den kopien jeg fikk av NAV viste det seg at trygde kontoret hadde hatt resultatene i over en mnd før jeg fikk de.. til og med når jeg hadde ringt.. da ble jeg jævlig sur
lille_bolle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2006 Mener du at trygdekontoret/fylkestrygdekontoret får svaret? Sendes det ikke til meg og faren? Jeg har hele tiden trodd at det ble sendt tre svar, et til meg, til far og til trygdekontoret. Men det er jo enda et bevis på at det sitter mange inkompetente mennesker i dette tungrodde systemet vårt....
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #9 Skrevet 16. oktober 2006 de har ihvertfall fått svare før vi fikk d i posten.. jeg venter forsatt på brevet. hadde jeg ikke ringt hadde jeg ikke hvist noe enda.. men jeg ringte også inn til rettsmedisinske insitutt får å høre om de hadde sendt svaret,så d kan du jo gjøre.. er utrolig kjedelig å gå å vente
lille_bolle Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg tror jeg har bestemt meg for å ringe å mase på rettsmedisinsk når det er gått en uke. Selv om de kan vel ikke si svaret pr telefon, så kan de vel si om det er sendt. Håper de har forståelse for at det er mennesker det handler om. I mitt tilfelle sitter det en snill pappa parat og vil bli kjent med lille jenta mi, men han vegrer seg pga usikkerheten.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #11 Skrevet 16. oktober 2006 ja de kan si om de er sendt,men de sier ikke hva svaret er. men er bare å mase.. d er bra han vil bli kjent med ungen da.. er du sikker på at d er han eller? jeg trodde jeg var sikker,men jeg tok feil.. litt kjedelig..
lille_bolle Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 16. oktober 2006 Ånei!! Så kjedelig da!! Går det bra med deg og den lille nå da? Er det en pappa inni bildet? Jeg tror også jeg er sikker. Dvs jeg er 99% sikker. Heldigvis har jeg vært ærlig med "pappaen" helt fra dag 1, både han og familien hans vet hvordan det ligger an. Hadde ikke samvittighet til å føre noen bak lyset... Jeg blir nok å få en skikkelig knekk om det er negativt svar på prøven:(
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #13 Skrevet 16. oktober 2006 det tok fire mnd før vi fikk svar...
Harepus Skrevet 16. oktober 2006 #14 Skrevet 16. oktober 2006 Hvis prøvene er tatt gjennomtrygdekontoret blir det sendt der først så sender de ut bekreftelsene.. men nå bor jo vi i molboland også da..
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 16. oktober 2006 #15 Skrevet 16. oktober 2006 Hvis prøvene blir tatt privat, så får dere direkte svar, da går det som oftest kortere tid også, men om det går igjennom TK blir svaret først sendt dit ,før det blir vidresendt til dere..og derfor også lengre tid..:/
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #16 Skrevet 17. oktober 2006 Ja d går bra med også.. har kommet litt over sjokket nå.. men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre da.. har fått beskjed av han d kan være at jeg skal skrive ukjent far,han vil ikke ha noe med den å gjøre.. han vil verken erkjenne eller ta dna test.. mannfolk er noe drit av og til.. men jeg har d veldig fint alene da,men synd at guttungen ikke skal bli kjent me sin far da,og besteforeldrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå