Gå til innhold

Jeg har et pøbel-barn på snart 6 mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ligger på gulvet og kikker seg rundt, så ser han noen ledninger, ovnen, kattematen, kattesanden o.l, og så setter han av gården i lange bykst...vannvittig fort den derre krypingen kan gå altså...begynner å grue meg til han får til krabbeteknikken som han øver på hele tiden... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Har en sånn her og. Ledninger, stikkontakter og ovnen er favorittene. Løper etter som en gal her hele dagen.

Skal låne meg en lekegrind så jeg tør gå på do og i vaskekjelleren igjen... :/

Skrevet

Ja, er glad jeg har lekegrind, men han får jo ikke bevegd seg like mye der så vil ikke at han skal være der hele tiden...men er glad han trives der da!!!

Stikkontakter er gøy ja =)

Skrevet

Blir bare å bruke den sånn at jeg kan gå på do, sette på en vaskemaskin og hente avisa i postkassa... Kan ikke snu ryggen til lille tarzan her...hehe...

Skrevet

hehe ja, de er fryktelig nysgjerrige disse små, også har de nese for det som er forbudt;o) favoritten til gutten min er ..... DOBØRSTEN! Urk. heldigvis har han aldri rukket frem da, men kaster seg rundt med en gang baddøra er oppe hehe. Ellers går det i kontakter, laptopper, bøker, katta og alt med knapper. Han er 9,5 mnd og krabber i reserfart. Dessuten går han ganske stødig rundt bordet, så det er vel ikke mange mnd før han tripper rundt i leiligheta og gjør bøll hehe

Skrevet

He he...kan le av det nå jeg, men han blir nok lik når han klarer å gå også...

Huff, også dobørsten da... *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...