Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hei, Kan barna ligge ute om vinteren i vognen sin, om de har godt på seg? Jeg lar min ligge ute nå, da har hun lammeskinn i vognen, vogn dyne, et lite strikke pledd over og vogn trekk. Er dette nok eller for mye?
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Kan trygt ligge ute nå ja:) Kommer nok å fortsette med dette i vinter,men blir det sprengkaldt så får vi se hva jeg gjør. Har på gutten på 8 mnd body,bukse,sokker,og ullsokker,mellomtykk jakke med hette somj jeg tar over hodet. Han ligger på lammeskinn,med dyne og stormtrekk over. Er passe varm. Har en odenwalder dunpose som vi tar i bruk etter hvert. Kjenn i nakken på barnet ditt...der kjenner du best om hun er passe varm....
trude lutt Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Vi har funnet fram dunposen. Da har hun ikke så mye på seg, body og strømpebukse, en varm genser og lue og votter.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 når vi er ute å triller har hun på seg body og strømpebukse(gjerne i ull), bukse og boblejakke/overgangsjakke, lue. ligger i skinnpose...oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå