Gå til innhold

hvor skal man hente motivasjon fra???


GRAM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja. Hadde jeg tatt patent på det, hadde jeg blitt rik for lenge siden.

 

Hva med å sette deg små enkle mål?

 

F. eks ikke kjøpe deg ny bukse nå men vente til du er f. eks en størrelse mindre.

 

Bestem deg for at på stranda på syden neste år skal du ha på deg badedrakt og året etter der skal du kunne vise deg i bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg i grunnen motivasjon så det holder, men da vi var ute å gikk tur i dag tok gubben bilde av meg og lillegutt og jeg så virkelig ut som en hval på land. Så det var nok motivasjon for en stund for meg. Hva med å henge opp et bilde med hvordan du absolutt ikke vil se ut på innsiden av snopskapet eller noe? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde det vært så enkelt...

bestemmer meg for at nå skal jeg slutte å spise sjokolade...men det er bare til jeg kommer inn på neste butikk så ligger det mye i vogna når jeg skal betale....

sliter så jæ....med å ikke kjøpe/spise sjokolade.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min motivasjons faktor er faktisk barnet mitt. Jeg tenker med gru på at han skal måtte vokse opp med en mamma som er for stor og tung til å gjøre forskjellige ting med ham. Jeg ønsker å ha god helse og kunne gi ham gode barneår med en sprek mamma som feks ikke gruer seg for å bade offentlig.

Jeg har til nå tatt av 17 kilo, skal ned alt i alt 30 kilo. Det går gjevnt og trutt. Har fått mye mer energi nå :)

 

Kan legge til et lite eks fra i sommer:

Jeg og gutten min var på besøk hos noen venner som har trampoline. Sønnen min ville så gjerne jeg skulle hoppe sammen med ham, men jeg turte ikke... var redd trampolinen skulle revne...

Det ble til at min venninne hoppet og lekte med guttene mens jeg sto ved siden av..... Gjett hvem som gråt av skam på vei hjem i bilen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ha skrevet akkurat det samme som little missy. Gutten min er min høyeste motivasjonsfaktor i tillegg til meg selv.

Jeg vil være en sunn og sprek mamma med overskudd. Jeg vil kunne gjøre alt som en liten gutt har lyst til å være med på, gå i svømmehall, dra på stranden, gå på tivoli, hoppe på trampoline, ake akebrett osv.........

Han blir 2 år til våren og da skal jeg være langt på vei, det er ikke snakk om å gå sommeren i møte med denne flodhestkroppen.

Jeg slanker meg selvfølgelig for min egen del også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...