Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Kanskje ikke rette sted å poste dette, men.... Fødte for tre uker siden, hadde en ganske hard fødsel, og er derfor ikke ennå "i form". Men den siste uken har jeg svimlet skikkelig når jeg reiser meg flere ganger for dagen, får prikker foran øynene etc. Er det vanlig? Drikker mange liter vann for dagen, og spiser nok, så er ikke det.... Ekkelt å svimle!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 helt sikkert jernmangel!!! få tak i noe jern tilskudd så blir det nok bedre
m-mamma Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 OBS! Gå til legen og få sjekket Hb. Man skal IKKE ta jerntilskudd dersom man ikke trenger det. Høres jo ut som jernmangel, men jeg var også svimmel. Da jeg sjekket hadde jeg høy Hb og fikk ikke lov til å ta ekstra jern. Lykke til!
Duddlidu Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Hei! Har slitt litt med det samme en stund, egentlig nesten siden fødselen. Fikk også baby for omtrent 3 uker siden. Tror ikke jeg har jernmangel, men kroppen skal jo omstille seg ganske mye etter en stor påkjenning. Har en mor i helsevesenet som sa det sannsynligvis var væskebalansen som skulle komme i orden igjen. Ting er jo ganske kaos i kroppen etterpå Jeg har bare passet på å reise meg opp selv først, og plukket opp lillegutt etterpå sånn at vi ikke risikerer å gå i bakken begge to. Jeg har jo absolutt ingen bakgrunn for å ha peil på dette, men tror ikke det er noe farlig. Kommer nok til å gå over, eller så kan du jo ta en kjapp tur til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå