Gå til innhold

Er alenemamma, men har lyst på en baby til!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver litt m pappaen nå, ser om det går...

Men jeg har så lyst på et barn til nå :) Vil at jenta mi skal ha en søster eller bror som ikke er så mye yngre enn henne....

Har egentlig lyst å bli gravid nå, selvom jeg risikerer å bli alene med to....

hjelp!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er veldig tøfft å ha to så tett og være alene med dem..min søster hadde det og hu slet veldi da de var små..

Skrevet

Vil pappaen ha et barn til da? Det er jo ganske vesentlig.

Skrevet

Teit av meg å svare på denne kanskje, men når du skriver dette innlegget skjønner du kanskje at det kan komme noen negative svar...

Jeg synes det egoistisk av deg av den grunn at jeg synes et barn skal være et produkt av mor og fars kjærlighet. Hva som skjer etterpå kan ingen kontrollere, men jeg synes det er feil å lage et barn bare fordi man har lyst på en til uten at barnet i utgangspunktet har en mor og en far som er glad i hverandre...

Litt teit skrevet det her, skjønner nesten ikke selv hva jeg mener med det jeg skriver her =) Tror forresten også at det blir veldig tøft å ha to tette alene sånn, søstera mi og mannen har to så tette og det ser skikkelig slitsomt ut, jeg hadde aldri orket!!! Men vi er forskjellige....

Skrevet

Det er kanskje egoistisk hvis det kun ene og alene var for å ha "baby".

Men hun sier jo hun gjerne vil at barnet hennes skal ha søsken, som ikke er så mye yngre enn det barnet hun har nå. Og da tenker hun jo ikke bare på seg selv, men på det barnet hun allerede har. Og at de skal være to i oppveksten.

HI:

Håper det ordner seg mellom deg og far til barnet ditt. Det er jo virkelig vesentlig at barn har to foreldre som elsker hverandre, og bor sammen.

Håper alt går fint. Det er ikke bare enkelt å leve sammen, men hvis begge lirer på kravene, så er det ikke så vanskelig som folk vil ha det til.

Om man er snille mot hverandre. Og glad i hverandre, selvsagt =)

Skrevet

takk for fint svar Northernlights!

Hvis alt går fint m pappaen og meg har vi begge lyst på et barn til ganske snart. Og om det skulle skjære seg, så... ja... alt går!

Er jo ikke en egoistisk tanke fra meg nei, vil det for at barna skal ha glede av hverandre. Og har VELDIG lyst at datteren min skal ha et helsøsken, uansett hvordan det går med forholdet mitt til pappaen.

Er selv skilsmissebarn, men hadde ikke taklet det bra om det ikke hadde vært for søstrene mine. Alfa omega faktisk!

Det er derfor det er så viktig for meg...

Og om forholdet vårt ikke går, synes jeg det er synd å vente flere år med å få en til, med en ny mann...

Da får ikke barna stort glede av hverandre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...