Faylinn Skrevet 16. oktober 2006 #26 Skrevet 16. oktober 2006 Når jeg var 14 fullgåtte uker. Men kan fremdeles (17+0) bli kvalm om jeg f.eks spiser en del melkesjokolade eller kjenner en spesiell lukt el.l...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #27 Skrevet 16. oktober 2006 jeg var kvalm helt frem til uke 17 (spydde mange ganger, hver dag i ti uker). Naa er jeg i uke 24 og ikke kvalm hver dag i det hele tatt men av og til saa faar jeg litt kvalme byer. Ogsaa hvis jeg spiser litt for mye saa kommer det rett opp igjen. Saa jeg spiser mye mindre enn for men det er jo like greit.. Men det kan ikke sammenlignes med hvordan jeg folte meg i de ti ukene hvor jeg var saa kvalm hver dag.. Foler meg normal naa stort sett..
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 16. oktober 2006 #28 Skrevet 16. oktober 2006 Førstemann, jente: Jeg var kvalm fra uke 8 og til ca uke 24. Kastet opp mye. Andremann, jente: Kvalm fra uke 9 og til ca uke 24, kastet kun opp på morran, slapp og uvel resten. Måtte begge gangene ligge langt unna: skittentøy, søpla, kjøleskapet, brød, oppkast og avføring. I tillegg så stod vond lukt fra fremmede gamlinger langt ned på ønskelista... Deilig at det nå er over, 26+3 i dag!
første-27 Skrevet 16. oktober 2006 #29 Skrevet 16. oktober 2006 Har slitt veldig med kvalme frem til uke 18, er fortsatt kvalm av og til nå - er i uke 21. Men kaster ikke opp! Tror jeg har en liten jente i magen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå