Gå til innhold

Dere som var kvalme-når gikk det over

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilken uke gikk kvalmen over hos dere, nå eller i tidligere svangerskap?? Vil ha mange svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg gikk det meste over når jeg var 14uker på vei.. men er litt kvalm i ny og ned enda ..

Skrevet

Gjekk vel over i uke 11 tror jeg..

Skrevet

Jeg var kvalm sånn ca fra uke 6 til uke 11. Siden har jeg kun hatt enkelte dager som jeg er kvalm og er litt plaget med brekninger (når jeg f.eks hoster eller nyser).

Skrevet

Den gikk over i uke 18 ca. Var helt forj.. fram til uke 14.

Skrevet

Kvalmen gikk over i uke 16 tror jeg.. Kan brekke meg enda, men spyr ikke..=)

Skrevet

Var kvalm fra uke 6 frem til uke 20, men er fremdeles litt småkvalm av og til.Jeg tror jeg reagerer på at det er gutt. Har to jenter fra før, og da var jeg lite kvalm. Jordmor sa og at man kan reagere hvis det er ulikt kjønn enn fra hva du tidligere har fått.

Skrevet

Hei diadora31!

jeg er i uke 15 nå er forsatt litt kvalm og på spyern.men syns det kommer mer an om jeg er uthvilt nå. er jeg trøtt og lite søvn=spy. da kan jeg ikke sitte på langtur med bil. er jeg uthvilt går det straks meget bedre:) Merket endring fra kanskje uke 12 på dette men det henger som sagt i ennå.

Skrevet

Hvor lenge har du kommet? og når har du termin?

Skrevet

Gikk over ca i uke 13 i begge svangerskap :0)

Er nå i uke 15 og kan fortsatt bli uggen, men det er forbigående. Husker at jeg kunne få plutselig kvalme og også kaste opp på kvelden i slutten av forrige svangerskap... Kan godt slippe det denne gangen! He he.

Skrevet

Jeg er 12+5 og termin i slutten av april

Skrevet

Første svangerskap. Kvalm fra uke 6 til uke 23. Da fikk jeg en jente!

Dette svangerskapet. Kvalm fra uke 7 til uke 18. Venter trolig en gutt.

Det har vært utrolig tøft med kvalme og oppkast begge gangene. Men det er ikke det som skal stoppe meg fra å få barn:)

I dette svangerskapet gikk jeg og fikk akupunktur to ganger i uka i hele sommer. Det hadde en effekt og jeg vil anbefale å prøve!

Skrevet

Spydde til uke 17. Er nå i 19.uke og bare kvalm innimellom. men kaster ikke opp lenger. Var helt likt forrige svangerskap...slitsomt..

Skrevet

Gikk over når jeg var 12+1, og jeg har vært skikkelig kvalm!! Akkurat likedan sist også, men det er jo veldig forskjellig da...

Skrevet

Ble mye bedre i uke 12, blir fortsatt dårlig hvis det går for lenge før jeg spiser frokost da. Må spise med en gang, hihi.

Skrevet

Så rart helt motsatt med meg, jeg har også 2 jenter fra før og venter gutt nå, var kvalm med begge jentene, og var bare litt kvalm nå som jeg venter gutt, rare greier det der...........

Skrevet

jeg var kvalm på kveldene de tre første månedene,så var det bra i ca 2 mnd,før det nå har kommet tilbake igjen...jeg er nå 24+3,og er kvalm på kveldene nå og da.Trenger ikke å kaste opp,men det er ikke akkurat så trivelig...

Skrevet

ble litt bedre i uke 14, men forsvant vel helt først i uke 17...

Skrevet

Ble litt bedre etter uke 21. Nå kaster jeg opp bare om morgenen ( er nå 24+4)

Skrevet

jeg var kvalm å kasta opp nesten hver natt mellom kl 01-02 ifra uke 4-12 ca. veldig slitsomt..

Skrevet

Med jenta mi kastet jeg opp helt til fødtsel var over, med guttene kastet jeg opp til ca uke 20

Skrevet

første gang uke 10,andre gang uke 14-15.Denne gang uke 16.Har 2 gutter.Synes generelt alle plagene har blitt forsterket for hvert svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...